Ζήτησαν μπόνους από Αλαφούζο οι παίκτες - Ποια η ατάκα του (vid)
Ο Γιάννης Αλαφούζος παρακολούθησε από σουίτα το ντέρμπι των αιωνίων και μετά το ματς , κατέβηκε στα αποδυτήρια για να δώσει τα συγχαρητήρια του στους παίκτες.
Ο Γιάννης Αλαφούζος είπε στα αποδυτήρια: “Συγχαρητήρια, τα πήγατε υπέροχα, δεν ξέρω πως να τα πω και στα ισπανικά”. Για να απαντήσουν ρυθμικά οι πράσινοι “Bonus, Bonus” και τον ίδιο να γυρνάει και να τους λέει: “Το πήρα μήνυμα”.
Δείτε το βίντεο…
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μπατίστ, η αλήθεια για Ξανθόπουλο - «Κλείδωσαν» τρεις συνεργάτες
- Αποκάλυψη Κουτλουάι για Λάιλς και Παναθηναϊκό!
- «Θα βρει ένα βαρβάτο γκαρντ με size ο Παναθηναϊκός - Τι περιμένουμε στο "5"» (vid)
- Στον «αέρα» το «Παύλος Γιαννακόπουλος» της Κίνας, τα δεδομένα
- Επίσημο: Αυτό το κανάλι θα δείξει τα φιλικά του Παναθηναϊκού - Οι ώρες