Ανακούφιση: Αρνητικά και τα δεύτερα τεστ στον Παναθηναϊκό
Οι καρδιές στις… θέσεις τους! Τα αποτελέσματα των τεστ των παικτών του Παναθηναϊκού και του προπονητικού τιμ βγήκαν αρνητικά.
Και τα δεύτερα τεστ βγήκαν αρνητικά και ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ θα συνεχίσει κανονικά την προετοιμασία του για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.
Αν και υπήρξε ιδιαίτερη ανησυχία μετά το ματς με την Χίμκι (τρία κρούσματα παικτών), τελικά οι πράσινοι δεν κόλλησαν και δεν μετέφεραν τον ιό στην Ελλάδα.
Συνεπώς, το Τριφύλλι θα συνεχίσει δίχως περαιτέρω απώλειες ενόψει του κρίσιμου παιχνιδιού της δεύτερης αγωνιστικής της Ευρωλίγκα.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Φαλ... σκιάχτρο στη ρακέτα - Ο επόμενος για το 5 - Τι μπορεί να δώσει ο Λάιλς»
- Παναθηναϊκός: Πώς έφτασε στο οριστικό deal για τον Μπαντιό
- Παναθηναϊκός, μπάτζετ: Τα χρήματα που έχει ξοδέψει ήδη για μεταγρφαφές
- Παναθηναϊκός: Ταλαιπωρία για Πελίστρι - Η Ομοσπονδία ακύρωσε την πτήση τσάρτερ!
- «Προφορική δέσμευση Παναθηναϊκού-Μπόνγκα, τι περιμένει ο παίκτης»