Κολοβέτσιος: «Η φανέλα της ομάδας είναι το μεγαλύτερο κίνητρο»
Ευχαριστημένος με τον βαθμό της ισοπαλίας στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό εμφανίστηκε ο Δημήτρης Κολοβέτσιος…
Ο αμυντικός των πρασίνων τόνισε πως η φανέλα του Παναθηναϊκού αποτελεί από μόνη της το μεγαλύτερο κίνητρο για την νίκη, ενώ στάθηκε στην μαχητικότητα που έδειξαν στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακός.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Δημήτρης Κολοβέτσιος στη web tv της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:
Για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό: «Με βάση την απόδοση μας, τη συγκέντρωση και την προσήλωση που δείξαμε στο πλάνο, μπορώ να πω ότι είμαστε ικανοποιημένοι με το βαθμό. Ας μην κρυφτούμε, έτσι όπως εξελίχθηκε το παιχνίδι, υπήρχαν οι προϋποθέσεις για να κάνουμε μια καλή τελική πάσα, να σκοράρουμε και να κερδίσουμε. Το σημαντικό είναι ότι αρκετά παιδιά άρπαξαν την ευκαιρία, αυτό είναι το κέρδος της ομάδας, δείξαμε μια μαχητικότητα και προχωράμε για τα επόμενα παιχνίδια».
Για το κίνητρο των παικτών: «Πάνω από όλα είναι το κίνητρο. Και η φανέλα της ομάδας είναι το μεγαλύτερο κίνητρο. Αν δείξουμε την προσήλωση και τη μαχητικότητα που είχαμε απέναντι στον Ολυμπιακό, θα πάμε καλύτερα στους αγώνες που ακολουθούν».
Για τη συνέχεια: «Τα παιχνίδια είναι συνεχόμενα. Το καλό είναι ότι κάνουμε σωστή διαχείριση μέσα από την προπόνηση, δουλεύουμε πολύ συγκεντρωμένα, κάνουμε καλή ζωή και μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στις δυσκολίες των παιχνιδιών».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα για Μόουζες Ράιτ και οι επόμενες μεταγραφές
- Αλβέρτης: «Ακόμα καλύτερες μεταγραφές στον Παναθηναϊκό» - Τι απάντησε για Διαμαντίδη
- Παναθηναϊκός, Ράστοντερ: Από τις 200.000 ευρώ στα 4 εκατ. ευρώ
- Παναθηναϊκός: Το μεταγραφικό παζλ παίρνει μορφή - Τι ακολουθεί σε τρεις θέσεις
- «Πιθανή μετωπική Αλαφούζου-Μαρινάκη για την προεδρία της Super League»