Κουρμπέλης: "Θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό"
Διαβάστε τι δήλωσε ο Δημήτρης Κουρμπέλης για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.
Αναλυτικά:
«Όλοι ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι αυτό το παιχνίδι και για εμάς και για τους φιλάθλους μας. Έχουμε προετοιμαστεί όσο καλύτερα γίνεται και θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για να πάρουμε τους τρεις βαθμούς. Όπως κάθε ντέρμπι πιστεύω θα κριθεί στην δύναμη στο πάθος, ποιος το θέλει περισσότερο.
Αν είμαστε αυτοί που πρέπει με την δύναμη του κόσμου μας δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα. Η στήριξή τους είναι μεγάλη και τους ευχαριστούμε πολύ και εντός και εκτός. Εμείς με τη σειρά μας θα κάνουμε το καλύτερο που περνά από τα πόδια μας για να τους ευχαριστήσουμε. Αλλιώς ξεκινήσαμε, στη συνέχεια είχαμε κάποιες απώλειες βαθμών. Δεν το βάζουμε κάτω και στο τέλος θα βγούμε ωφελημένοι από όλο αυτό».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Αντίπαλος του Παναθηναϊκού: Κοντά σε ομάδα Euroleague ο Χολμς
- Έτοιμος για νέο ΜΠΑΜ ο Παναθηναϊκός με Ντε Φράι - Το συμβόλαιο και το ποσό
- Παναθηναϊκός: Έτσι «κλείδωσε» ο Τσάπρας - Το παρασκήνιο με Κοτσόλη
- Η μέρα και η ώρα της παρουσίασης του Ζέλικο Ομπράντοβιτς
- Πέταξε για Ολλανδία ο Παναθηναϊκός - Η αποστολή και οι δύο έξτρα μεταγραφές