Το μόνο σούπερ μάρκετ που θα ανοίξει αύριο 14 Ιουλίου 2024

Αύριο Κυριακή 14 Ιουλίου 2024, τα σούπερ μάρκετ και τα καταστήματα θα είναι ανοικτά. Το ωράριο λειτουργίας.

Το μόνο σούπερ μάρκετ που θα ανοίξει αύριο 14 Ιουλίου 2024

Οι θερινές εκπτώσεις έχουν ήδη ξεκινήσει ενώ αύριο (14.7.2024) είναι η πρώτη Κυριακή που τα καταστήματα θα παραμείνουν ανοιχτά για τους καταναλωτές.

Σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών, τα καταστήματα μπορούν να παραμείνουν προαιρετικά ανοικτά την πρώτη Κυριακή των θερινών εκπτώσεων, με προτεινόμενο, ωράριο λειτουργίας, 11:00 π.μ. – 18:00 μ.μ.

Ταυτόχρονα, τα εμπορικά κέντρα αναμένεται να λειτουργήσουν από τις 11:00 π.μ. έως τις 20:00 μ.μ.

Το μόνο σούπερ μάρκετ που θα ανοίξει αύριο 14 Ιουλίου 2024

Τα περισσότερα σούπερ μάρκετ θα έχουν αντιστρόφως ανάλογη λειτουργία από τα καταστήματα, δηλαδή την πρώτη Κυριακή των θερινών εκπτώσεων, θα είναι κλειστά.

Ωστόσο, ορισμένα υποκαταστήματα σε συγκεκριμένες περιοχές θα είναι ανοιχτά. Επιπλέον, η αλυσίδα Lidl έχει ανακοινώσει ότι θα είναι ανοιχτά με προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας 11:00 με 19:00, καθώς και τα καταστήματα Shop&Go του Βασιλόπουλου.

Αντιθέτως, ο Σκλαβενίτης, όπως αναμενόταν δεν θα ανοίξει, εκτός από το κατάστημα στο Εμπορικό Πάρκο Smart Park, Σπάτα με ωράριο Κυριακη 11:00-20:00.

Επίσης, από τα καταστήματα του ΑΒ Βασιλόπουλος θα λειτουργήσουν τα καταστήματα ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 2 metro mall (11-00-20.00μμ) & ΠΕΙΡΑΙΩΣ(11.00-20.00μμ) που ακολουθούν τα ωράρια των Malls.

Σούπερ μάρκετ: Απίστευτο αυτό που συνέβη μετά από τρία χρόνια

Τι να προσέχουν οι καταναλωτές

Εάν το ποσοστό των προϊόντων που παρέχεται με μειωμένη τιμή ξεπερνά το 60% του συνόλου τους, επιβάλλεται να αναγράφεται το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.

Εφόσον, υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).

Σε περίπτωση ελέγχου, οι καταστηματάρχες πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και να δεν είναι ανακριβής ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή.

Σε κάθε περίπτωση, οι καταναλωτές πρέπει να ζητούν απόδειξη, εκτός από λόγους φορολογικής εντιμότητας, σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητη για την επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές.

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber Ακολουθείστε τo Newspao.gr στο Google News
Δημήτρης Καραφώτης
Μια μεγάλη αγάπη -μέχρι τώρα- και αυτή είναι ο Παναθηναϊκός. Το αρχείο των εφημερίδων μετά από νίκες του Παναθηναϊκού είναι ένα από τα στοιχεία που μπορούν να πείσουν κάποιον για το τι σημαίνει Παναθηναϊκός για εκείνον. Επικοινωνία: dimitris.karafotis@newspao.gr