Τι ώρα κλείνουν σήμερα 17/12 μαγαζιά και σούπερ μάρκετ - Νέο ωράριο

Τι ώρα κλείνουν σήμερα 17/12 μαγαζιά και σούπερ μάρκετ - Νέο ωράριο

Ανοιχτά μαγαζιά, καταστήματα και σούπερ μάρκετ σήμερα, Κυριακή 17/12. Τι ώρα κλείνουν.

Τρεις Κυριακές του Δεκεμβρίου θα διατηρηθεί ανοικτό το εμπόριο. Η πρώτη από αυτές είναι η σημερινή, Κυριακή 17/12, όπου τα καταστήματα λειτουργούν με εκτεταμένο ωράριο για τις αγορές και τα δώρα των εορτών.

Ο Εμπορικός Σύλλογος έχει προτείνει ωράριο από 11:00 έως 18:00, αλλά τα μεγάλα καταστήματα και τα εμπορικά κέντρα διατηρούν το δικό τους ωράριο, παραμένοντας ανοιχτά για περισσότερες ώρες.

Από την άλλη, τα σούπερ μάρκετ λειτουργούν και αυτά με διαφορετικό από το προτεινόμενο ωράριο.

Αναλυτικά:

Κυριακή 17/12 – Τι ώρα και κλείνουν μαγαζιά και πολυκαταστήματα

  • To Mall και το Golden Hall είναι ανοιχτά 11:00-20:00.
  • Το Avenue είναι ανοιχτό 11:00-20:00.
  • Ανοιχτό θα είναι και το ΙΚΕΑ μέχρι τις 20:00.
  • Το McArthurGlen είναι ανοιχτό 10:00-21:00.
  • Το Attica στο κέντρο της Αθήνας είναι ανοιχτό 11:00-20:00.

Το εορταστικό ωράριο 2023 μέχρι τις 3 Ιανουαρίου αναλυτικά

  • Δευτέρα 18/12/2023 09:00-21:00
  • Τρίτη 19/12/2023 09:00-21:00
  • Τετάρτη 20/12/2023 09:00-21:00
  • Πέμπτη 21/12/2023 09:00-21:00
  • Παρασκευή 22/12/2023 09:00-21:00
  • Σάββατο 23/12/2023 09:00 – 18:00
  • Κυριακή 24/12/2023 11:00 – 18:00
  • Δευτέρα 25/12/2023 Αργία
  • Τρίτη 26/12/2023 Αργία
  • Τετάρτη 27/12/2023 09:00-21:00
  • Πέμπτη 28/12/2023 09:00-21:00
  • Παρασκευή 29/12/2023 09:00-21:00
  • Σάββατο 30/12/2923 09:00 – 18:00
  • Κυριακή 31/12/2023 11:00 – 18:00
  • Δευτέρα 1/1/2024 Αργία
  • Τρίτη 2/1/2024 Κλειστά

Ωράριο σούπερ μάρκετ – Κυριακή 17/12: Ανοιχτά σήμερα με διαφορετικές ώρες

Η πρώτη Κυριακή με ανοιχτά μαγαζιά και σούπερ μάρκετ, από τις τρεις συνολικά μέσα στον Δεκέμβριο, είναι σήμερα 17/12, και η αγορά έχει μπει για τα καλά σε εορταστικό ρυθμό. Καταστήματα, πολυκαταστήματα και εμπορικά κέντρα θα λειτουργήσουν κανονικά, ενώ και τα σούπερ μάρκετ θα ακολουθήσουν το εορταστικό ωράριο. Όχι όμως όλα.

Αναλυτικά το ωράριο για κάθε σούπερ μάρκετ:

  • Σκλαβενίτης: Κλειστά
  • Μασούτης: Ανοιχτά 11:00-16:00
  • ΑΒ Βασιλόπουλος: Ανοιχτά 11:00-19:00
  • Market in: Δεν έχει ανακοινωθεί
  • My Market: Μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ το κατάστημα της περιοχής σας
  • LidlΠατήστε ΕΔΩ για να δείτε αναλυτικά τα καταστήματα που θα ανοίξουν την Κυριακή. Οι ώρες λειτουργίας είναι 11:00-18:00.
  • Κρητικός: Δεν έχει ανακοινωθεί. Εάν αλλάξει κάτι θα ανακοινωθεί ΕΔΩ

Πάντως, τις παραμονές Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς που πέφτουν Κυριακή, αναμένεται να ανοίξουν όλα τα σούπερ μάρκετ, λόγω εορταστικής περιόδου. Σε κάθε περίπτωση, ανακοινώσεις θα γίνουν μέσα στην εβδομάδα.

Διαβάστε αναλυτικά το ωράριο στο onlinepress.gr

8 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για τα οικονομικά τους – Τι θα ψωνίσουν τα Χριστούγεννα

Με πολύ μεγάλη προσοχή σκοπεύουν να κάνουν τα γιορτινά ψώνια τους φέτος τα Χριστούγεννα οι Έλληνες καταναλωτές, οι οποίοι φαίνεται πως κάθε χρόνο προσπαθούν να αγοράζουν ολοένα και πιο οικονομικά προϊόντα, αποφεύγοντας τα είδη που δεν είναι απολύτως απαραίτητα.

Οι Klarna και Nepa πραγματοποίησαν έρευνα, με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, με σκοπό να μελετήσουν την καταναλωτική συμπεριφορά των κατοίκων 15 χωρών, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

Όπως φαίνεται μέσα από την έρευνα, ο πληθωρισμός επηρέασε σημαντικά τους Έλληνες καταναλωτές, το 65% των οποίων αποκάλυψε ότι αναζητά οικονομικά προϊόντα λόγω του πληθωρισμού. Παράλληλα, το 89% των Ελλήνων ανέφερε ότι η αγοραστική του συμπεριφορά επηρεάστηκε από τον πληθωρισμό, ξεπερνώντας το 67% του μέσου όρου σε παγκόσμιο επίπεδο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, οι Έλληνες, σε ποσοστό 84% εξέφρασαν ανησυχίες για τα οικονομικά τους, σε αντίθεση με το 71%, που ήταν ο μέσος όρος των υπόλοιπων 15 ωρών.

Σε γενικές γραμμές, περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες καταναλωτές δήλωσαν πως έχουν πρόθεση να δώσουν προτεραιότητα σε πιο οικονομικά προϊόντα, να μειώσουν τις δαπάνες για μη απαραίτητα είδη και να αγοράσουν λιγότερα προϊόντα συγκριτικά με προηγούμενα έτη. Η πρόθεση αυτή αντανακλά μια συνειδητή προσπάθεια να προσαρμοστούν στις οικονομικές δυσκολίες, με τους καταναλωτές να κάνουν την έρευνά τους, προτού αποφασίσουν να κάνουν κάποια αγορά.

Ο προϋπολογισμός των χριστουγεννιάτικων αγορών

Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει μια θετική τάση, καθώς το 52% των καταναλωτών στην Ελλάδα σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα οικονομικό πλάνο για τις δαπάνες των εορτών και δεσμεύεται να το τηρήσει. Επίσης, το 66% παρακολουθεί τις δαπάνες του καθ’ όλη τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, καταγράφοντας όλα τα έξοδα που πραγματοποιεί.

«Καθώς οι καταναλωτές έρχονται αντιμέτωποι με τις οικονομικές προκλήσεις, η έρευνα της Klarna για την περίοδο των εορτών υπογραμμίζει τη σημασία του οικονομικού πλάνου, της παρακολούθησης των δαπανών και της λήψης αποφάσεων με βάση πληροφορίες για την εορταστική περίοδο. Εμείς στην Klarna παρέχουμε στους καταναλωτές τα κατάλληλα εργαλεία για να διαχειριστούν τον προϋπολογισμό τους, να αναπτύξουν έξυπνες καταναλωτικές συνήθειες, βοηθώντας τους να παραμείνουν ενημερωμένοι και να έχουν τον έλεγχο των οικονομικών τους», σχολίασε σχετικά ο Ηλίας Πίτσαβος, επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα.

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber
Δημήτρης Καραφώτης
Μια μεγάλη αγάπη -μέχρι τώρα- και αυτή είναι ο Παναθηναϊκός. Το αρχείο των εφημερίδων μετά από νίκες του Παναθηναϊκού είναι ένα από τα στοιχεία που μπορούν να πείσουν κάποιον για το τι σημαίνει Παναθηναϊκός για εκείνον. Επικοινωνία: dimitris.karafotis@newspao.gr
Ακολουθείστε τo Newspao.gr στο Google News