ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΒΟΛΕΪ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ PLUS EDITORIAL ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΠΟΝΟΥΣ

Σούπερ μάρκετ: Ποια ανοίγουν αύριο Κυριακή 17/12 - Διαφορετικό ωράριο

Σούπερ μάρκετ: Ποια ανοίγουν αύριο Κυριακή 17/12 - Διαφορετικό ωράριο

Ανοικτά σούπερ μάρκετ και καταστήματα αύριο Κυριακή 17 Δεκεμβρίου (17/12/2023). Τι ώρα ανοίγουν και κλείνουν.

Σούπερ μάρκετ, μαγαζιά και καταστήματα θα ανοίξουν αύριο Κυριακή, ωστόσο σχετικά με τα πρώτα, αυτά δεν θα ανοίξουν όλα.

Τα σούπερ μάρκετ θα λειτουργήσουν με διαφορετικό ωράριο την πρώτη Κυριακή από τις τρεις συνολικά που θα είναι ανοικτές τον Δεκέμβριο.

Το εορταστικό ωράριο για το 2023 ξεκίνησε από την Τρίτη, 12 Δεκεμβρίου, και θα παραμείνει σε ισχύ μέχρι την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

Τα μαγαζιά θα λειτουργούν με διευρυμένο και συνεχές ωράριο, ενώ τα σούπερ μάρκετ θα μεν το εορταστικό ωράριο που προτείνει ο Εμπορικός Σύλλογος τις καθημερινές, όμως διαφορετικά είναι τα δεδομένα για τις τρεις Κυριακές.

Μέχρι στιγμής, τα περισσότερα σούπερ μάρκετ έχουν ανακοινώσει στις ιστοσελίδες τους πώς θα λειτουργήσουν την Κυριακή 17/12.

Αναλυτικά τα ανοιχτά σούπερ μάρκετ την Κυριακή 17/12:

  • Σκλαβενίτης: Κλειστά
  • Μασούτης: Κλειστά
  • ΑΒ Βασιλόπουλος: Ανοιχτά θα είναι τα καταστήματά του. Μπορείτε να πατήσετε ΕΔΩ για να δείτε τη λίστα και να αναζητήσετε το κατάστημα της περιοχής σας. Τα περισσότερα θα λειτουργήσουν 11:00-19:00.
  • Market in: Προς το παρόν δεν έχει ανακοίνωση
  • My Market: Προς το παρόν δεν έχει ανακοίνωση
  • LidlΠατήστε ΕΔΩ για να δείτε αναλυτικά τα καταστήματα που θα ανοίξουν την Κυριακή. Οι ώρες λειτουργίας είναι 11:00-18:00.
  • ΚρητικόςΠατήστε ΕΔΩ για να δείτε αναλυτικά τη λίστα ανάλογα με την περιοχή σας

Αναμένονται οι ανακοινώσεις για τις παραμονές Χριστουγέννων στις 24/12 και Πρωτοχρονιάς στις 31/12.

Το εορταστικό ωράριο Χριστουγέννων 2023 στα καταστήματα αναλυτικά

Το προτεινόμενο ωράριο και οι τρεις Κυριακές που θα ανοίξουν τα μαγαζιά είναι:

  • Τρίτη 12/12/2023 09:00-21:00
  • Τετάρτη 13/12/2023 09:00-21:00
  • Πέμπτη 14/12/2023 09:00-21:00
  • Παρασκευή 15/12/2023 09:00-21:00
  • Σάββατο 16/12/2023 09:00 – 18:00
  • Κυριακή 17/12/2023 11:00 – 18:00
  • Δευτέρα 18/12/2023 09:00-21:00
  • Τρίτη 19/12/2023 09:00-21:00
  • Τετάρτη 20/12/2023 09:00-21:00
  • Πέμπτη 21/12/2023 09:00-21:00
  • Παρασκευή 22/12/2023 09:00-21:00
  • Σάββατο 23/12/2023 09:00 – 18:00
  • Κυριακή 24/12/2023 11:00 – 18:00
  • Δευτέρα 25/12/2023 Αργία
  • Τρίτη 26/12/2023 Αργία
  • Τετάρτη 27/12/2023 09:00-21:00
  • Πέμπτη 28/12/2023 09:00-21:00
  • Παρασκευή 29/12/2023 09:00-21:00
  • Σάββατο 30/12/2923 09:00 – 18:00
  • Κυριακή 31/12/2023 11:00 – 18:00
  • Δευτέρα 1/1/2024 Αργία
  • Τρίτη 2/1/2024 Κλειστά

Διαβάστε περισσότερα στο onlinepress.gr

Πότε θα φρενάρουν οι αυξήσεις στις τιμές των τροφίμων

Μετά από μία περίοδο ενός και πλέον έτους όπου οι τιμές στα τρόφιμα και σε άλλα βασικά αγαθά αυξάνονταν σταθερά, υπάρχουν πλέον ισχυρές ενδείξεις ότι το 2024 οι ανατιμήσεις θα εκτονωθούν. Λίγη ώρα πριν από την ανακοίνωση της επιβράδυνσης του ρυθμού αύξησης των τιμών στην Ευρωζώνη και στην Ελλάδα, οι άνθρωποι της αγοράς από το βήμα του συνεδρίου του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου και Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) επιβεβαίωναν ότι το επόμενο διάστημα αναμένεται να συνεχιστεί αυτή η τάση.

Όλοι οι ομιλητές συμφώνησαν ότι ο πληθωρισμός των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ δεν είναι ελληνικό φαινόμενο, καθώς είναι επίμονος και διαρκής σχεδόν σε όλο τον κόσμο και οφείλεται τόσο στις γεωπολιτικές εξελίξεις όσο και στην κλιματική κρίση σε ό,τι αφορά κυρίως τα τρόφιμα. Είναι χαρακτηριστικό ότι σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα της NielsenIQ οι καταναλωτές δηλώνουν ότι πληρώνουν σήμερα επιπλέον 18% σε σχέση με το 2021 για αγορές σε καταναλωτικά αγαθά. Το ενδιαφέρον στοιχείο και στην παγκόσμια αγορά είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης (+13%) αφορά στην φετινή χρονιά.

Στην τοποθέτηση του ο Διευθύνων Σύμβουλος της NielsenIQ Hellas, Βάιος Δημοράγκας, σημείωσε ότι ο κλαδικός πληθωρισμός καθυστέρησε κατά ένα εξάμηνο σε σχέση με την πορεία του ευρύτερου πληθωρισμού και έκανε αισθητή την παρουσία του στα μέσα του δεύτερου τριμήνου του 2022 και ήταν αυτός που οδηγούσε για μεγάλο διάστημα την αύξηση των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ για ένα μεγάλο διάστημα έως και το πρώτο εξάμηνο της φετινής χρονιάς.

Η κατάσταση αυτή άρχισε να αλλάζει τους τελευταίους μήνες, καθώς από τον Ιούλιο για πρώτη φορά παρατηρείται μετά από μεγάλο διάστημα μονοψήφια αύξηση στις τιμές των προϊόντων – έναντι διψήφιας έως τότε -, μια επιβράδυνση η οποία συνεχίζεται με πιο έντονους ρυθμούς έως και τον Οκτώβριο όπου υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία. Το ενθαρρυντικό στοιχείο είναι ότι από τον Ιούλιο, υποβοηθούμενη και από τον τουρισμό, η κατανάλωση σε όγκο αυξήθηκε με αποτέλεσμα η πτώση της κατανάλωσης έως τον Οκτώβριο να είναι στα επίπεδα του 0,7% και οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για οριακές διαφορές σε σχέση με πέρυσι για το σύνολο της χρονιάς.

Σύμφωνα με τον κ. Δημοράγκα σημαντική συμβολή στη συγκράτηση των τιμών και του κλαδικού πληθωρισμού έπαιξε η σημαντική αύξηση του ποσοστού στο μείγμα των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Το τελευταίο το επιβεβαιώνει και η έρευνα της Circana η οποία παρουσιάστηκε χθες στο συνέδριο του ΙΕΛΚΑ. Συγκεκριμένα, τα επώνυμα προϊόντα από μερίδιο 76,4% που είχαν στο τέλος του 2021 έπεσαν στο 73,8% τον Οκτώβριο του 2023 την ίδια στιγμή που τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αύξησαν τα μερίδια τους από 23,6% σε 26,2% τον προπερασμένο μήνα.

Όπως ανέφερε στην εκδήλωση η Διευθύντρια Πωλήσεων της Circana, Δήμητρα Κατσίπη, οι προβλέψεις για το 2024 είναι θετικές καθώς «και η επόμενη χρονιά θα είναι πληθωριστική αλλά χωρίς την ίδια δυναμική». Συγκεκριμένα οι ανατιμήσεις για το σύνολο της αγοράς το 2024 αναμένεται να κινηθούν στο 4,5% έναντι 7,3% φέτος ενώ σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας για τον κλάδο των τροφίμων οι ανατιμήσεις στα τρόφιμα αναμένονται στο 4,6% έναντι 7,2% φέτος.

Τέλος, σε ό,τι αφορά τα προϊόντα της κατηγορίας Health & Beauty αναμένονται το 2024 ανατιμήσεις της τάξης του 4% (από 7,2% φέτος) και στα προϊόντα για το σπίτι ανατιμήσεις 5,7% από 9,2% φέτος.

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber
Δημήτρης Καραφώτης
Μια μεγάλη αγάπη -μέχρι τώρα- και αυτή είναι ο Παναθηναϊκός. Το αρχείο των εφημερίδων μετά από νίκες του Παναθηναϊκού είναι ένα από τα στοιχεία που μπορούν να πείσουν κάποιον για το τι σημαίνει Παναθηναϊκός για εκείνον. Επικοινωνία: dimitris.karafotis@newspao.gr
Ακολουθείστε τo Newspao.gr στο Google News