ΜακΚίσικ: «Νιώθουμε άνετα στο γήπεδο του Παναθηναϊκού»
Ο Σακίλ ΜακΚίσικ στάθηκε στο γεγονός πως το Final 4 διεξάγεται στο Telekom Center Athens του Παναθηναϊκού Aktor.
Αναλυτικά όσα είπε στη Media-Day:
«Είναι απίστευτο το συναίσθημα. Έπρεπε να κάνουμε πολλά μέσα στη σεζόν για να είμαστε πρώτοι, όμως νιώθουμε άνετα σε αυτό το γήπεδο.
Προσωπικά νιώθω πολύ καλά. Ο κόουτς έκανε καλή δουλειά αυτή τη βδομάδα, ξεκουραστήκαμε αλλά και δουλέψαμε πάνω στην τακτική.
Για τον ημιτελικό, μόλις μπεις στο παρκέ δεν υπάρχουν δικαιιολογίες. Η αθλητικότητα της Φενέρ είναι το νούμερο ένα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε, Είναι το Final Four, όποιος είναι ο πιο τυχερός θα το πάρει όμως είμαστε έτοιμοι».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Και τώρα... Ομπράντοβιτς: Ο Παναθηναϊκός κάνει all in - Πότε έρχεται, οι εξελίξεις
- Παναθηναϊκός: Πιθανό γκρουπ «κομμένων» - Ποιοι είναι στη λίστα
- «Απάντησε αρνητικά στον Παναθηναϊκό η Λέστερ για Κρίστιανσεν»
- Παναθηναϊκός: Το πραγματικό ποσό για Φαν Ντρόγκελεν και τα τουρκικά παραμύθια
- Παναθηναϊκός: Τα εκατομμύρια των αποχωρήσεων και πώς αλλάζουν το μεταγραφικό πλάνο