Πικρία για Ντίνα

Πικρία για Ντίνα

Διαβάστε τι δήλωσε ο Θανάσης Ντίνας μετά το 1-1 του Παναθηναϊκού με την Εστορίλ στη Λεωφόρο.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Αναλυτικά όσα είπε ο Θανάσης Ντίνας:

Για το ματς: «Μας μένει μία πικρία. Έπρεπε να πάρουμε τη νίκη για να τελειώσουμε την φετινή πορεία από την Ευρώπη με θετικό αποτέλεσμα».

Για την απόδοση του: «Βελτιώνομαι συνεχώς, χαίρομαι που παίζω. Σημασία έχει όμως ότι έχουμε μία πολύ καλή ομάδα με καλούς ποδοσφαιριστές»

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Για το αν μπορεί ο Παναθηναϊκός να κατακτήσει το πρωτάθλημα: «Εμείς θα παλεύουμε σκληρά σε κάθε ματς για να παίρνουμε τη νίκη»


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber