"Καρφιά" Αναστασίου για Ξάνθη και Παππά
Διαβάστε τι δήλωσε ο Γιάννης Αναστασίου μετά το παιχνίδι με την Ξάνθη για το Κύπελλο. Αιχμές για… φιλικά και Παππά!
Εμφανώς εκνευρισμένος ήταν ο Γιάννης Αναστασίου μετά το τέλος του αγώνα ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ξάνθη. Ο τεχνικός των «πρασίνων», είπε συγκεκριμένα: «Μου αρέσει η ομάδα της Ξάνθης που παίζει στο κόκκινο απέναντί μας και το ευχαριστιέται. Δεν το βλέπει ως φιλικό και αυτό είναι καλό. Συγχαρητήρια στον κύριο Παππά. Ο κύριος Δούρος ελπίζω να είναι ικανοποιημένος».
Αργότερα στη συνέντευξη Τύπου ανέφερε:
«Να μιλήσω για ποδόσφαιρο; Νομίζω πως δεν αξίζει. Είμαι πολύ προβληματισμένος για πάρα πολλά πράγματα. Εγώ αυτό που λέω είναι πως υπάρχει το δίκαιο στο ποδόσφαιρο και αν δεν είμαστε καλοί, πρέπει να χάνουμε. Πρέπει όμως να προσέξω τι αναφέρω για να μην με καλέσει η αθλητική δικαιοσύνη. Αυτό που παίχτηκε σήμερα δεν ήταν ποδόσφαιρο. Δεν θα δεχτώ ερωτήσεις. Όσοι έρθετε στην Αθήνα την άλλη εβδομάδα, θα τα πούμε όλα».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Φαλ... σκιάχτρο στη ρακέτα - Ο επόμενος για το 5 - Τι μπορεί να δώσει ο Λάιλς»
- Παναθηναϊκός: Πώς έφτασε στο οριστικό deal για τον Μπαντιό
- Παναθηναϊκός, μπάτζετ: Τα χρήματα που έχει ξοδέψει ήδη για μεταγρφαφές
- Παναθηναϊκός: Ταλαιπωρία για Πελίστρι - Η Ομοσπονδία ακύρωσε την πτήση τσάρτερ!
- «Προφορική δέσμευση Παναθηναϊκού-Μπόνγκα, τι περιμένει ο παίκτης»
