Χωρίς τέσσερις η προπόνηση

Χωρίς τέσσερις η προπόνηση

Με απουσίες συνεχίστηκε σήμερα στο Κορωπί η προετοιμασία του «τριφυλλιού» για τον αγώνα του Σαββάτου με τον Εργοτέλη.


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Με μια πρωινή προπόνηση συνεχίστηκε σήμερα στο Κορωπί, η προετοιμασία των παικτών του Παναθηναϊκού για το ματς με τον Εργοτέλη στην Κρήτη.

Το πρόγραμμα των «πρασίνων», περιελάμβανε αρχικά ζέσταμα στη συνέχεια ασκήσεις ανάπτυξης, ακολούθως εξάσκηση στα τελειώματα και τέλος ασκήσεις κυκλοφορίας της μπάλας.

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Απουσίασαν δικαιολογημένα οι Κοτσόλης, Μπερίσα και Μαρινάκης λόγω γαστρεντερίτιδας, ενώ ο Πράνιτς εξετάστηκε και κρίθηκε σκόπιμο να μην προπονηθεί, επίσης λόγω ίωσης. Οι παίκτες του Γιάννη Αναστασίου, θα προπονηθούν ξανά αύριο το απόγευμα στις 4.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber