Καββαδάς: «Αξιζα να μου δώσει παραπάνω χρόνο ο Πρίφτης»
Ο Βασίλης Καββαδάς ο οποίος θα αγωνίζεται στον Άρη από την νέα χρονιά σχoλίασε το χρόνο συμμετοχής που είχε στον Παναθηναϊκό.
Πιο συγκεκριμένα, ο Έλληνας σέντερ είπε:
«Θα ήθελα να μου δώσει παραπάνω ευκαιρίες ο κόουτς Πρίφτης, τις άξιζα κιόλας. Ήμουν εκεί όποτε με χρειάστηκε η ομάδα. Θα μπορούσα πολύ άνετα να παίρνω παραπάνω χρόνο στα παιχνίδια. Και για καλό του Γιώργου (σ.σ. Παπαγιάννη), ώστε να ξεκουράζεται περισσότερο, αλλά και για καλό της ομάδας».
Αναμφίβολα, ο Καββαδάς διατύπωσε ανοικτά το παράπονο του από την θητεία του στους Πράσινους.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Στα πράσινα ο Τσάπρας - Προφορική συμφωνία ο Παναθηναϊκός
- Το μεγάλο ντιλ με Ομπράντοβιτς: Πώς έκλεισε η συμφωνία που αλλάζει τον Παναθηναϊκό
- Η αντίδραση του Βαλαντσιούνας για την επιστροφή Ομπράντοβιτς στον Παναθηναϊκό (pic)
- Η μέρα και η ώρα της παρουσίασης του Ζέλικο Ομπράντοβιτς
- Γιαννακόπουλος - Ομπράντοβιτς: Ξεπέρασαν τα 100.000 likes σε μισή ώρα! (pic)