Μπουχαλάκης μετά τον Παναθηναϊκό: «Είμαστε στενοχωρημένοι, απογοητευμένοι, νευριασμένοι»
Ο μέσος του Ολυμπιακού, Ανδρέας Μπουχαλάκης, τόνισε πως όλοι είναι νευριασμένοι μετά την ήττα στο «αιώνιο» ντέρμπι και θέλει η σεζόν να κλείσει με νίκη κόντρα στον ΠΑΟΚ.
Αναλυτικά όσα ανέφερε ο μέσος του Ολυμπιακού:
Την ήττα από τον Παναθηναϊκό: «Πάντα αυτά τα ντέρμπι, με τον Παναθηναϊκό, τον ΠΑΟΚ, την ΑΕΚ, σημαίνουν κάτι παραπάνω. Και για εμάς και για την ομάδα και για τους οπαδούς μας. Πάντα τα βλέπουμε διαφορετικά και πάντα πρέπει να δίνουμε το 150% για το καλύτερο δυνατό. Είμαστε στενοχωρημένοι, απογοητευμένοι, νευριασμένοι μπορώ να πω, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε. Είναι δύο παιχνίδια που πρέπει να τα κερδίσουμε, να κλείσουμε τη χρονιά με έναν όμορφο. Και από τη νέα χρονιά να δημιουργήσουμε ξανά τις βάσεις, για να χτίσουμε κάτι πολύ πιο δυνατό».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- LIVE: Προ των πυλών νέα μεταγραφικά χτυπήματα - Οι επόμενες κινήσεις του Ομπράντοβιτς
- Παναθηναϊκός: Ο ειδικός όρος στο συμβόλαιο του Πένια και το ποσό της ρήτρας επαναγοράς
- Θέλει σαν τρελός Παναθηναϊκό ο Φαν Ντρόνγκελεν, θέλει... τρελό ποσό η Σαμσουνσπόρ!
- «Αιχμή» Γάτα για πρώην τεχνικούς διευθυντές - «Θα πάρει φορ-μπόμπερ ο Παναθηναϊκός»
- «Στο κάδρο του Παναθηναϊκού ο Ερμόσο»