Τέλος από τη Ντιναμό Σάσαρι, συνεχίζει στο εξωτερικό η Βιντσιλαίου
Η Αγγελική Βιντσιλαίου, μάλλον θα αργήσει να αγωνιστεί πάλι στην ελληνική Α1 γυναικών…
Μετά τον Παναθηναϊκό η Ελληνίδα γκαρντ κάθισε περίπου μισή σεζόν στην Ελαζίνγκ, ενώ ολοκλήρωσε τη σεζόν στην Ιταλία για λογαριασμό της Ντιναμό Σάσαρι.
Σύμφωνα με πληροφορίες του newspao.gr, η Βιντσιλαίου θα συνεχίσει – εκτός συγκλονιστικού απροόπτου – σε ομάδα του εξωτερικού κι από ότι φαίνεται, δεν θα αργήσει να ανακοινώσει τη νέα της ομάδα.
Με ασφάλεια, μπορεί να σημειωθεί ότι εκείνη αποτελεί παρελθόν από τη Σάσαρι, δεν ενεργοποιήθηκε η οψιόν.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Το θέμα Διαμαντίδη και όσα ισχύουν αυτή τη στιγμή (vid)
- Παναθηναϊκός: Ο ειδικός όρος στο συμβόλαιο του Πένια και το ποσό της ρήτρας επαναγοράς
- Θέλει σαν τρελός Παναθηναϊκό ο Φαν Ντρόνγκελεν, θέλει... τρελό ποσό η Σαμσουνσπόρ!
- «Αιχμή» Γάτα για πρώην τεχνικούς διευθυντές - «Θα πάρει φορ-μπόμπερ ο Παναθηναϊκός»
- «Στο κάδρο του Παναθηναϊκού ο Ερμόσο»