Πρόστιμο στον Παναθηναϊκό
Ο Αθλητικός Δικαστής του ΕΣΑΚΕ τιμώρησε με πρόστιμο την ΚΑΕ Παναθηναϊκός για παραπτώματα των φίλων της ομάδας στην αναμέτρηση με τον ΚΑΟΔ.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Συγκεκριμένα, οι «πράσινοι» καλούνται να πληρώσουν 1.900 ευρώ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«27/19-3-2015
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο.
Επιβάλλεται στην ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. ΚΑΕ:
α) για το υβριστικό σύνθημα με αποδέκτη μη φυσικό πρόσωπό, που δεν συνιστά προσβολή εθνικών συμβόλων, πρόστιμο 500,00€ και
β) για το υβριστικό σύνθημα με αποδέκτη φυσικό πρόσωπο, επίπληξη και πρόστιμο 1.400,00€, κατά τον αγώνα Πρωταθλήματος με τον ΚΑΟ ΔΡΑΜΑΣ της 16-3-2015».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Βίντεο: Επική αντίδραση Ομπράντοβιτς-Γιαννακόπουλου όταν ο μεταφραστής μπέρδεψε τον Παναθηναϊκό με τον Ολυμπιακό
- «Σείστηκε» το ΟΑΚΑ: Τόσος κόσμος πήγε για τον Ομπράντοβιτς! (vid)
- Η αποκάλυψη Γιαννακόπουλου για τα τηλεφωνήματα Ομπράντοβιτς
- Ομπράντοβιτς: «Κύριε Αλβέρτη είστε έτοιμος να δουλέψουμε;»
- «Στην Αθήνα για να υπογράψει στον Παναθηναϊκό ο Ντε Φράι - Οι απολαβές»
