Κιαπίνι: «Το πιστέψαμε και είχαμε σωστή τακτική»
Ο Παναθηναϊκός έβαλε γερές βάσεις πρόκρισης απέναντι στην Ντούντινγκεν και ο Ιταλός κόουτς στάθηκε στον απόλυτο έλεγχο του παιχνιδιού, την τακτική συνέπεια και τη συγκλονιστική βοήθεια του κόσμου.
Ο Αλεσάντρο Κιαπίνι εμφανίστηκε απόλυτα ικανοποιημένος μετά το διπλό του Παναθηναϊκού στην Ελβετία απέναντι στην Ντούντινγκεν, για την πρώτη αναμέτρηση της ευρωπαϊκής τους μάχης.
Ο προπονητής του «Τριφυλλιού» στάθηκε στη σταθερότητα των παικτριών του, την πίστη στο πλάνο και τη μεγάλη ώθηση από τον κόσμο:
«Πήγαμε πολύ καλά στο κομμάτι της τακτικής μας στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα κι είμαι ικανοποιημένος από τις παίκτριες μου. Από την αρχή πιστέψαμε στο παιχνίδι μας και στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα είχαμε τον έλεγχο. Θεωρώ ότι παίξαμε πολύ καλά και πετύχαμε μια σημαντική νίκη για τη ρεβάνς.
Το επικίνδυνο πάντα με αυτές τις ομάδες είναι ότι δεν έχουν τίποτα να χάσουν και το είδαμε και σήμερα. Στο εντός έδρας ματς θα πρέπει να επαναλάβουμε τη σοβαρή μας εικόνα κόντρα στη Ντούντιγκεν και να μην την αφήσουμε να πιστέψει σε τίποτα.
Τέλος, αλλά πολύ σημαντικό ήταν η παρουσία των οπαδών μας σε αυτό το εκτός έδρας ματς. Δεν περίμενα να δω τόσους υποστηρικτές της ομάδας σε αυτό το ματς. Μας βοήθησαν σε όλη τη διάρκεια του ματς με τις φωνές και τα τραγούδια τους κι ήταν ένας ακόμα παράγοντας της αποψινής μας νίκης».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο