Τερίμ: «Σημαντική νίκη - Αν κερδίζαμε τον ΠΑΟΚ...» - Οι δηλώσεις μετά τη νίκη
Διαβάστε παρακάτω όσα είπε ο Φατίχ Τερίμ μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την ΑΕΚ.
Αναλυτικά όσα είπε ο Φατίχ Τερίμ μετά το Παναθηναϊκός–ΑΕΚ:
«Ήταν πολύ σημαντικό αποτέλεσμα φέραμε σχεδόν στα ίσα την βαθμολογία, εάν είχαμε κερδίσει τον ΠΑΟΚ θα ήταν ακόμη πιο σημαντικός αυτός ο αγώνας.
Δεχθήκαμε ξανά ένα γκολ που δεν το σκεφτόμασταν καθόλου στο πρώτο μέρος, αλλά αντιδράσαμε καλά, στο πρώτο ημίχρονο θα μπορούσαμε να σκοράρουμε περισσότερα γκολ, στο δεύτερο μέρος αντεπιτεθήκαμε καλά, χρησιμοποιήσαμε τις φάσεις σωστά.
Παναθηναϊκός – ΑΕΚ 2-1: Τα highlights της ανατροπής!
Με τους οπαδούς μας στο γήπεδο, είμαστε άλλη ομάδα και περιμένουμε τους επόμενες αγώνες”».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΕιδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Πού «χτυπάει» ο Παναθηναϊκός: Οι επόμενες κινήσεις μετά τους Φαλ και Μπαντιό
- Παναθηναϊκός: Γνωρίζει για... Φαν Ντρόγκελεν ο Ντε Φράι
- «Θα πάρει τρία χαφ ο Παναθηναϊκός, πιθανή μία αποχώρηση»
- «Mεταγραφικό ντέρμπι Παναθηναϊκού και ΑΕΚ για χαφ αξίας 14 εκατ. ευρώ»
- «Ο Όσμαν παραμένει οριστικά στον Παναθηναϊκό - Η γνώμη του Ομπράντοβιτς»