Ερντέμ: «Το πλάνο μας δούλεψε τέλεια - Χρειαζόμαστε μια νίκη ακόμα»
Η Σελέν Ερντέμ εμφανίστηκε ευτυχισμένη μετά τη νίκη +20 του Παναθηναϊκού επί του Ολυμπιακού.
Αναλυτικά τα όσα είπε στην κάμερα της ΕΡΤ:
«Αρχικά, ειδικά αυτή την εβδομάδα δουλέψαμε αρκετά και ακολουθήσαμε το πλάνο μας απόψε. Το πλάνο μας δούλεψε τέλεια. Οι παίκτριές μου ήταν πολύ καλές σήμερα.
Συγχαρητήρια σε όλες. Και φυσικά συγχαρητήρια και στους Ολυμπιακούς. Ευχαριστώ τις παίκτριές μου. Πολύ σημαντική νίκη, 3-0 τώρα. Χρειαζόμαστε μία νίκη για να πάμε στους τελικούς».
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Πρίντεζης Blog: Ετσι έκλεισε το deal με Φαλ, αυτά θα δώσει στον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Η πρόταση για Γιένσεν και οι εναλλακτικές αν χαλάσει το deal
- Παναθηναϊκός: Ανοιχτές... εκπλήξεις στα στόπερ μετά τον Γεντβάι
- Παναθηναϊκός: Αυτό απομένει για τη ΒΟΜΒΑ με Ντε Φράι
- Παναθηναϊκός: Αυτές είναι οι απολαβές του Μουσταφά Φαλ στο Τριφύλλι