Με το σήμα του Ερασιτέχνη το «Telekom Center Athens» (vid)
Σε ρυθμούς ευρωπαϊκής βραδιάς κινείται το Παναθηναϊκός, καθώς όλα είναι έτοιμα για τον επαναληπτικό με τη Ζαγκλέμπιε στο πλαίσιο της φάσης των «16» του EuroCup.
Το σκηνικό στο Telekom Center Athens είναι πλέον απολύτως… πράσινο, με το σήμα του Ερασιτέχνη να δεσπόζει στο glass floor και να δίνει τον τόνο ενόψει της αναμέτρησης.
Οι «πράσινες» μπαίνουν στο παιχνίδι με ξεκάθαρο προβάδισμα, μετά το άνετο 76-49 στο πρώτο ματς εκτός έδρας, ωστόσο το μήνυμα στο εσωτερικό της ομάδας είναι σαφές, καμία χαλάρωση. Η ομάδα της Σελέν Ερντέμ ολοκλήρωσε την προετοιμασία της με συγκέντρωση και ένταση, γνωρίζοντας πως ο στόχος είναι να «σφραγιστεί» η πρόκριση με πειστική εμφάνιση και μπροστά στον κόσμο της.
Μέσα από βίντεο που δημοσίευσε ο Ερασιτέχνης, αποτυπώνεται το κλίμα στο γήπεδο λίγο πριν το τζάμπολ. Οι παίκτριες συγκεντρώνονται στο κέντρο του παρκέ, ακολουθούν την καθιερωμένη τους ρουτίνα και φωνάζουν δυνατά το όνομα του συλλόγου, δείχνοντας πως είναι απόλυτα έτοιμες για τη μεγάλη πρόκληση.
Υπενθυμίζεται πως η αναμέτρηση είναι προγραμματισμένη για σήμερα (21/1) στις 19:00 και θα μεταδοθεί τηλεοπτικά από το ERT2 Sport, με τον Παναθηναϊκό να στοχεύει σε ακόμη μία ευρωπαϊκή βραδιά που θα συνοδευτεί από πρόκριση και γεμάτες εξέδρες
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Φαλ... σκιάχτρο στη ρακέτα - Ο επόμενος για το 5 - Τι μπορεί να δώσει ο Λάιλς»
- Παναθηναϊκός: Πώς έφτασε στο οριστικό deal για τον Μπαντιό
- Παναθηναϊκός, μπάτζετ: Τα χρήματα που έχει ξοδέψει ήδη για μεταγρφαφές
- Παναθηναϊκός: Ταλαιπωρία για Πελίστρι - Η Ομοσπονδία ακύρωσε την πτήση τσάρτερ!
- «Προφορική δέσμευση Παναθηναϊκού-Μπόνγκα, τι περιμένει ο παίκτης»