Αναλυτικά όσα αναφέρει:
Η προβολή του σποτ του air-fryer Izzy, της εταιρίας Μπενρουμπή που δείχνει δύο χαρακτήρες με γυρισμένη πλάτη να συνομιλούν, να χτυπάει ο ένας τον άλλον, και να εκφράζονται μέσω οπαδικής αργκό για να μπορέσει να προσελκύσει κόσμο, βάζει με τον τρόπο της το δικό της λιθαράκι στην έξαρση των πράξεων βίας.
Είναι ντροπιαστικό εν έτει 2024 ο τρόπος προσέλκυσης πελατών για ένα προϊόν να γίνεται με αυτόν τον τρόπο σε δημόσια θέα, τη στιγμή που οι επίσημοι θεσμικοί φορείς δίνουμε μάχη για την καταπολέμηση της βίας.
Η «πονηριά» μάλιστα του διαφημιστή (και από όλους όσους πέρασε αυτό το έκτρωμα) είναι σε πολλαπλά επίπεδα ,πέραν της τραγικότητας του όλου concept.
Φροντίζει λοιπόν ο…δημιουργός αυτής της αθλιότητας επιμελώς ο ένας τύπος (ο ερυθρόλευκος) να χαρακτηρίζεται με προσωνύμιο που είναι ανεκτό και να το χρησιμοποιούν ακόμα και ΜΜΕ που πρόσκεινται στην ομάδα που υπονοεί η διαφήμιση, χωρίς φυσικά να φαίνεται το σήμα της ομάδας.
Στον αντίποδα η πράσινη φιγούρα αναφέρεται με έναν χαρακτηρισμό που εκτοξεύουν οι οπαδοί όλων των ομάδων, προς τους αντιπάλους τους, θέλοντας να αναφερθούν ξεκάθαρα σε πράξεις βίας, με την έννοια ότι είναι οι…χαμένοι της υπόθεσης.
Εκτός αυτού η συγκεκριμένη μορφή παίρνει…Παναθηναϊκό χαρακτήρα και φαίνεται ξεκάθαρα το έμβλημα της ομάδας.
Ως εκ τούτου ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος θα αποστείλει εξώδικο στην εταιρεία για προσβολή εμβλήματος και για υποκίνηση βίας και ζητά να αποσυρθεί η συγκεκριμένη διαφήμιση.
Σε αντίθετη περίπτωση ο Σύλλογος θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες νομικές ενέργειες.