Παναθηναϊκός: Ηττήθηκε 4-1 από τον Ολυμπιακό στο πινγκ πονγκ γυναικών
Η γυναικεία ομάδα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού είχε μια νίκη και μια ήττα στο ΣΕΦ στις δύο πρώτες αγωνιστικές του πρωταθλήματος.
Οι «πράσινες» με ελληνικό κορμό (δύο Ελληνίδες) στη βάση τους επικράτησαν άνετα του ΓΑΟ Πειραιά ενώ δεν τα κατάφεραν κόντρα στον Ολυμπιακό καθώς ηττήθηκαν με 1-4.
Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός 1-4
Κατερίνα Τόλιου-Τζορτζίνα Πότα 1-3 (5-11, 4-11, 11-6, 4-11)
Άνα Τοφάντ-Μαργαρίτα Πεσότσκα 0-3 (7-11, 7-11, 2-11)
Κωνσταντίνα Παρίδη-Αλίκη Κιούφη 3-0 (11-9, 11-6, 11-9)
Τόλιου-Πεσότσκα 0-3 (10-12, 8-11, 8-11)
Παρίδη-Πότα 0-3 (7-11, 10-12, 5-11)
Παναθηναϊκός-ΓΑΟ Πειραιά 4-0
Τοφάντ-Κρεάνκα 3-0 (11-7, 11-5, 11-6)
Παρίδη-Μελετιέ 3-2 (11-4, 10-12, 11-4, 6-11, 11-2)
Τόλιου-Μεραμβίκη 3-0 (11-4, 11-3, 11-8)
Τοφάντ-Μελετιέ 3-0 (11-3, 11-7, 11-9)
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Αντίπαλος του Παναθηναϊκού: Κοντά σε ομάδα Euroleague ο Χολμς
- Έτοιμος για νέο ΜΠΑΜ ο Παναθηναϊκός με Ντε Φράι - Το συμβόλαιο και το ποσό
- Παναθηναϊκός: Οι δύο που βλέπουν την έξοδο μετά τον Σφιντέρσκι
- Εδώ θα δείτε ζωντανά την παρουσίαση του Ομπράντοβιτς (vid)
- Πέταξε για Ολλανδία ο Παναθηναϊκός - Η αποστολή και οι δύο έξτρα μεταγραφές (pics)