Δεν μπορείς να το χωνέψεις! Δεν μπορείς να το χωνέψεις...
[ads]
Πως λέγεται ο πρόεδρος ομάδας, που μετά από νίκη θυμάται… ήττες; ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ!
[ads]
Αυτός είναι ο Αγγελόπουλος, ο οποίος μετά τη νίκη του πελάτη επί της Αρμάνι, αντί να ασχοληθεί με την Τρούμπα του, μίλησε για τον Εξάστερο Παναθηναϊκό και πιο συγκεκριμένα για την τεράστια τσαπού του πράσινου επιβήτορά τους στο ΣΕΦ για το κύπελλο!
Τι είπε το… καλό παιδί (μην ξεχνιόμαστε): “Δεν μπορούμε να πούμε πως όλοι είναι άχρηστοι επειδή έχασαν ένα ματς στην Ελλάδα με 46 βολές του αντιπάλου”.
Τι να κάνουμε Γιωγάκη, εσύ καλά κάνεις και ταϊζεις σανό τα κόκκινα πρόβατα, αλλά η αλήθεια είναι ΜΙΑ!
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΧΩΝΕΨΕΙΣ.
Περαστικά ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΕ…
***Μην ξεχάσετε να αποθεώσετε ξανά δημοσιογράφοι του κώλου, τους ανθρώπους που συνεχίζουν να προκαλούν…
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Αντίπαλος του Παναθηναϊκού: Κοντά σε ομάδα Euroleague ο Χολμς
- Έτοιμος για νέο ΜΠΑΜ ο Παναθηναϊκός με Ντε Φράι - Το συμβόλαιο και το ποσό
- Παναθηναϊκός: Οι δύο που βλέπουν την έξοδο μετά τον Σφιντέρσκι
- Εδώ θα δείτε ζωντανά την παρουσίαση του Ομπράντοβιτς (vid)
- Πέταξε για Ολλανδία ο Παναθηναϊκός - Η αποστολή και οι δύο έξτρα μεταγραφές (pics)