Η ατάκα Γιαννακόπουλου για Ομπράντοβιτς που ξεσήκωσε το T-Center! (vid)
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος απευθύνθηκε στους φίλους του Παναθηναϊκού στο T-Center, αποθεώνοντας τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς μπροστά στον κόσμο της ομάδας.
Η παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς από τον Παναθηναϊκό είχε έντονο παλμό και στις εξέδρες, με τον κόσμο του «τριφυλλιού» να ζει από κοντά τη μεγάλη επιστροφή του Σέρβου τεχνικού.
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος βρέθηκε μπροστά στους φίλους της ομάδας στο T-Center και έδωσε το δικό του σύνθημα για τη νέα εποχή που ανοίγει στον μπασκετικό Παναθηναϊκό.
Ο διοικητικός ηγέτης της «πράσινης» ΚΑΕ αποθέωσε τον Ομπράντοβιτς μπροστά στον κόσμο, χρησιμοποιώντας μια χαρακτηριστική φράση για τον πολυνίκη προπονητή της EuroLeague.
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος φώναξε προς τους φίλους του Παναθηναϊκού:
«Είστε η καρδιά του Παναθηναϊκού. Είστε αυτοί που μας δίνουν το κίνητρο για να πάμε ψηλά. Και ήρθε αυτός ο άνθρωπος, ο «Βασιλιάς των Δακτυλιδιών» για να μας πάει ακόμα πιο ψηλά. Σας ευχαριστούμε όλους»!
Δείτε το βίντεο:
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Βίντεο: Επική αντίδραση Ομπράντοβιτς-Γιαννακόπουλου όταν ο μεταφραστής μπέρδεψε τον Παναθηναϊκό με τον Ολυμπιακό
- «Σείστηκε» το ΟΑΚΑ: Τόσος κόσμος πήγε για τον Ομπράντοβιτς! (vid)
- Η αποκάλυψη Γιαννακόπουλου για τα τηλεφωνήματα Ομπράντοβιτς
- Ομπράντοβιτς: «Κύριε Αλβέρτη είστε έτοιμος να δουλέψουμε;»
- «Στην Αθήνα για να υπογράψει στον Παναθηναϊκό ο Ντε Φράι - Οι απολαβές»