Η αποκάλυψη Γιαννακόπουλου για τα τηλεφωνήματα Ομπράντοβιτς
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος αποκάλυψε στην παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς μια άγνωστη πλευρά της σχέσης τους τα τελευταία χρόνια.
Η παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς από τον Παναθηναϊκό είχε έντονη συγκίνηση, με τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο να παίρνει ξανά τον λόγο και να μοιράζεται μια προσωπική ιστορία για τη σχέση του με τον Σέρβο τεχνικό.
Ο διοικητικός ηγέτης της «πράσινης» ΚΑΕ στάθηκε στα δύσκολα χρόνια που προηγήθηκαν, όταν ο Παναθηναϊκός πέρασε περιόδους απογοήτευσης, τονίζοντας πως ο Ομπράντοβιτς δεν έπαψε να βρίσκεται κοντά του.
Ο Γιαννακόπουλος αποκάλυψε πως, ακόμη και όταν ο «Ζοτς» ερχόταν στο ΟΑΚΑ ως αντίπαλος προπονητής, η προσωπική τους σχέση δεν είχε χαθεί, καθώς ο Σέρβος τον στήριζε με τηλεφωνήματα και συμβουλές.
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος είπε χαρακτηριστικά:
«Να συμπληρώσω κάτι. Είπε ο κόουτς ότι ερχόταν σαν αντίπαλος, αλλά εγώ θέλω να εκμυστηρευτώ κάτι: τα τελευταία χρόνια περάσαμε αρκετές πίκρες, αλλά ένας άνθρωπος που με έπαιρνε τηλέφωνο μετά από κάποιες τέτοιες στιγμές, ήταν ο κύριος δίπλα μου. Και μου έλεγε ‘Δημήτρη, μην ανησυχείς, προχώρα’. Μου έδινε κάποιες συμβουλές και μου έδειχνε πως σαν φίλος δεν ήταν ποτέ αντίπαλος. Μπορεί σαν προπονητής να ήταν. Σε ευχαριστώ για μία ακόμη φορά».
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Βίντεο: Επική αντίδραση Ομπράντοβιτς-Γιαννακόπουλου όταν ο μεταφραστής μπέρδεψε τον Παναθηναϊκό με τον Ολυμπιακό
- «Σείστηκε» το ΟΑΚΑ: Τόσος κόσμος πήγε για τον Ομπράντοβιτς! (vid)
- Η αποκάλυψη Γιαννακόπουλου για τα τηλεφωνήματα Ομπράντοβιτς
- Ομπράντοβιτς: «Κύριε Αλβέρτη είστε έτοιμος να δουλέψουμε;»
- «Στην Αθήνα για να υπογράψει στον Παναθηναϊκό ο Ντε Φράι - Οι απολαβές»