Ομπράντοβιτς: Η επικοινωνία με Σλούκα και οι επαφές με τους άλλους παίκτες
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς στάθηκε στην επικοινωνία που είχε με τον Κώστα Σλούκα, μιλώντας στην παρουσίασή του από τον Παναθηναϊκό για τη σχέση του με τους παίκτες.
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς άνοιξε και το κομμάτι των επαφών του με τους παίκτες του Παναθηναϊκού, κατά τη διάρκεια της επίσημης παρουσίασής του από την «πράσινη» ΚΑΕ.
Ο Σέρβος τεχνικός ρωτήθηκε αν ο Κώστας Σλούκας και ο Ματίας Λεσόρ έπαιξαν κάποιο ρόλο στην απόφασή του να επιστρέψει στον Παναθηναϊκό, δίνοντας ξεκάθαρη απάντηση για όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής.
Ο Ομπράντοβιτς επιβεβαίωσε πως είχε ήδη επικοινωνία με τον αρχηγό του «τριφυλλιού», ενώ ξεκαθάρισε πως σκοπεύει να συναντηθεί και με άλλους παίκτες της ομάδας.
Παράλληλα, εξήγησε πως με τον Ματίας Λεσόρ δεν έχει μιλήσει ακόμη, κρατώντας όμως έναν απόλυτα θετικό τόνο για την επόμενη ημέρα και τη συνεργασία που ξεκινά ξανά στον Παναθηναϊκό.
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς είπε χαρακτηριστικά:
«Μίλησα με τον Σλούκα χθες. Είχα σκοπό να συναντηθώ μαζί του, όπως και με άλλους παίκτες. Με ξέρει και τον ξέρω πολύ καλά. Ολα θα είναι τέλεια. Με τον Λεσόρ δεν μιλήσαμε ακόμα.»
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Βίντεο: Η αντίδραση Ομπράντοβιτς-Γιαννακόπουλου όταν ο μεταφραστής μπέρδεψε τον Παναθηναϊκό με τον Ολυμπιακό
- «Σείστηκε» το ΟΑΚΑ: Τόσος κόσμος πήγε για τον Ομπράντοβιτς! (vid)
- Η αποκάλυψη Γιαννακόπουλου για τα τηλεφωνήματα Ομπράντοβιτς
- Ομπράντοβιτς: «Κύριε Αλβέρτη είστε έτοιμος να δουλέψουμε;»
- «Στην Αθήνα για να υπογράψει στον Παναθηναϊκό ο Ντε Φράι - Οι απολαβές»