«Σπόντες» Αταμάν: Οι δηλώσεις μετά το Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός 82-76
Δείτε τι δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό, στο πλαίσιο του πρώτου τελικού της Stoiximan GBL.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν μετά το Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός:
«Οι συνεργάτες μου μιλάνε στους διαιτητές. Είδατε τι έγινε στο τέλος με το σφύριγμα στον Φουρνιέ και τις βολές. Αυτό ήταν ένα σημαντικό σφύριγμα.
Ημασταν κακοί επιθετικά, δεν ήμασταν αυτοί που έπρεπε. Πρέπει να σκοράρεις. Παλέψαμε, προσπαθήσαμε, χάσαμε τα σουτ όμως. Είναι το 1-0, συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό».
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Βόμβα« Γάτα: «Ο Παναθηναϊκός ζήτησε από Μπακασέτα να βρει ομάδα, ίσως γίνει το ίδιο και με τον Τσιριβέγια»
- Παναθηναϊκός: Τα δεδομένα με τους τραυματίες πριν το Game 5
- Απίθανη ατάκα Αταμάν στον Χέιζ-Ντέιβις στα αποδυτήρια
- Καρφί για τη διαιτησία: Το story της συζύγου του Ναν μετά το Game 4
- Παναθηναϊκός: Ο πανηγυρισμός που σχολίασε ο Γιαννακόπουλος (pic)