Αταμάν: «Έπρεπε να είμαστε έξυπνοι» - Οι δηλώσεις μετά το Πανιώνιος - Παναθηναϊκός

Δείτε τι δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Πανιώνιο, στο πλαίσιο της 22ης αγωνιστικής της Basket League.

Αταμάν: «Έπρεπε να είμαστε έξυπνοι» - Οι δηλώσεις μετά το Πανιώνιος - Παναθηναϊκός

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν μετά το Πανιώνιος-Παναθηναϊκός:

“Κανένα πρόβλημα, δεν έχει σημασία που χάσαμε τη διαφορά. Καταφέραμε να ξεκουράσουμε βασικούς παίκτες που θα αγωνιστούν στη διπλή εβδομάδα της EuroLeague, αυτό είναι το σημαντικό για εμάς.

Πρώτα έχουμε ένα παιχνίδι κόντρα στη Ντουμπάι και μετά την Παρασκευή κόντρα στη Μονακό επομένως έπρεπε να φερθούμε έξυπνα.

Δεν είναι σημαντικό αν κερδίσαμε το παιχνίδι με 40 ή 30 πόντους διαφορά σημασία έχει πως κερδίσαμε το ματς και θα είμαστε έτοιμοι για τη EuroLeague”.

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber