Μπόγρης: «Γι' αυτό τιμώρησε τον Χολμς ο Αταμάν - Ανατρίχιασα με Χέιζ-Ντέιβις» (vid)
Το σχόλιο του Γιώργου Μπόγρη για τη νίκη του Παναθηναϊκού Aktor επί του Ερυθρού Αστέρα στο Telekom Center Athens.
Αναλυτικά στους Betarades:
«Όλοι θα πουν Κέντρικ Ναν… τρίποντα. Ο μεγάλος Μπογρίνιο θα πει Χουάντσο. Κατέβηκε στο 5. Σταμάτησε η παρωδία του hedge out και ο Ερυθρός Αστέρας έβρισκε ό,τι πάσα ήθελε. Έβρισκε καρφώματα, γιατί δεν υπήρχε καμία αμυντική οργάνωση. Έπαιζε drop και μαρμάρωσε ο Ερυθρός Αστέρας. Ο Παναθηναϊκός τον μπλόκαρε και πίεσε να βάλει μεγάλα σουτ.
Μπασκετικά ήταν για κολλύριο. Να το βλέπεις σαν τύπος που δεν καταλαβαίνεις και βλέπεις τα καλάθια, ήταν ωραίο ματς, γιατί είχε σκαμπανεβάσματα. Είναι τεράστια νίκη για τον Παναθηναϊκό. Η εξάδα μάλλον, χαιρετιόταν διαφορετικά. Ο Ολυμπιακός θα τερματίσει μάλλον, στη δεύτερη θέση. Για τον Παναθηναϊκό… παλεύουν 4-5 ομάδες για την 6η θέση.
Ο Ερυθρός Αστέρας είναι σωστά δομημένη ομάδα. Επιμένω ότι τον Χέιζ-Ντέιβις, τον Χουάντσο δεν τον βοηθάει κανείς. Ο Χουάντσο έδωσε εξυπνάδα στην άμυνα. Όσες φορές έμεινε ο Μπολομπόι, τον έκανε ψιλο-κουδούνι ο Κέντρικ Ναν.
Πολύ κακή διαχείριση στον Χολμς. Σα να μην τον νοιάζει τίποτα τον Αταμάν. Με το που ένιωσε την ασφάλεια του Λεσόρ, τιμώρησε τον Χολμς. Ο Χολμς είναι εκτός από την αντίδραση της οικογένειας του Χολμς. Τώρα φέρνουν ξένους στην Ελλάδα που είναι νάνι-νάνι, το νανί. Αγωνιστικά ο Αταμάν δεν έχει τιμωρήσει κανέναν, ούτε τον Γιούρτσεβεν.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΑν δεν είχε τον Λεσόρ, δεν θα έκανε το ίδιο. Ο Λεσόρ δε γίνεται να είναι η μόνη σου επιλογή. Ο Φαρίντ δεν είναι κάτι παραπάνω από τα 7′. Με τον έναν τρόπο ή τον άλλον, η νίκη ήρθε για τον Παναθηναϊκό.
Στα πρώτα 8′ ο Παναθηναϊκός δεν έχει κάνει ούτε φάουλ. Ο Ερυθρός Αστέρας κάνει πράγματα που δεν επιτρέπονται να γίνονται και ο Παναθηναϊκός δεν έχει σταματήσει τίποτα. Το επιθετικό ριμπάουντ είναι το πρώτο κομμάτι του επιθετικού τρανζίσιον. Κόβεις τον αιφνιδιασμό της άλλης ομάδας.
Ο σέντερ του Παναθηναϊκού μπορεί να είναι στο τρίποντο και να πάει να κλέψει από τον άσο. Δε γίνεται αυτό. Πρέπει να γυρίσεις πίσω να προστατέψεις το χρωματιστό. Ο Ερυθρός Αστέρας πήρε πολλά ελεύθερα σουτ.
Ο Παναθηναϊκός δεν είχε ασίστ, γιατί έχει τρομερό over-dribbling. Ο Κάλινιτς ήταν ο καλύτερος στην άμυνα στο low-post. Έπαιρνε την μπάλα, οι ψηλοί του Παναθηναϊκού χωρίς εντολή παγίδας, πηγαίναν κάτω από το καλάθι για κάποιο λόγο. Ο Μπολομπόι έβαλε 2-3 φλότερ πανεύκολα. Έκανε Μπογρίτες.
Έχω ανατριχιάσει με τις δηλώσεις του Χέιζ-Ντέιβις. Δάσκαλε Σαρούνας, θα συνεχίσεις το έργο του μεγάλου Ζέλικο. Συγχαρητήρια. Άμα ο Παναθηναϊκός είχε 5-6 με τα ίδια μυαλά, δεν θα έβλεπε κανέναν.»
Δείτε παρακάτω:
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Πού «χτυπάει» ο Παναθηναϊκός: Οι επόμενες κινήσεις μετά τους Φαλ και Μπαντιό
- Παναθηναϊκός: Γνωρίζει για... Φαν Ντρόγκελεν ο Ντε Φράι
- «Θα πάρει τρία χαφ ο Παναθηναϊκός, πιθανή μία αποχώρηση»
- «Mεταγραφικό ντέρμπι Παναθηναϊκού και ΑΕΚ για χαφ αξίας 14 εκατ. ευρώ»
- «Ο Όσμαν παραμένει οριστικά στον Παναθηναϊκό - Η γνώμη του Ομπράντοβιτς»