Αταμάν: Οι δηλώσεις στη συν. Τύπου μετά τη νίκη στην Καρδίτσα
Δείτε τι δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν στη συνέντευξη Τύπου, μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την Καρδίτσα, στο πλαίσιο της 18ης αγωνιστικής της Stoiximan GBL.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν στη συνέντευξη Τύπου μετά το Καρδίτσα-Παναθηναϊκός:
«Σε όλο το ματς η άμυνά μας ήταν πολύ καλή. Σταματήσαμε όλες τις επιλογές της Καρδίτσας.
Στο πρώτο ημίχρονο κάναμε πολλά λάθη στην επίθεση, χάσαμε εύκολα σουτ, κάτω από την ρακέτα.
Έτσι, δεν είχαμε την ευκαιρία να τελειώσουμε το ματς. Στο δεύτερο ημίχρονο συνεχίσαμε να παίζουμε καλή άμυνα και όταν αρχίσαμε να σκοράρουμε με όλους τους παίκτες, όταν βρήκαν ρυθμό, κερδίσαμε εύκολα το ματς».
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ