«Καρφιά» Αταμάν: Οι δηλώσεις μετά το Μπασκόνια - Παναθηναϊκός

Δείτε τι δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν στη συνέντευξη Τύπου, μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την Μπασκόνια.

Euroleague: Η βαθμολογία μετά το Μπασκόνια - Παναθηναϊκός 84-86

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν μετά το Μπασκόνια-Παναθηναϊκός:

«Δεν είμαι 100% ικανοποιημένος από τον τρόπο που παίξαμε εκτός από τον Ναν. Η εμφάνισή μας είναι απαίσια και δεν μπορούμε να φτάσουμε ψηλά με έναν παίκτη.

Δε μου αρέσει αυτό, να σκοράρει ένας παίκτης και να μην κάνουν κάτι οι άλλοι οι παίκτες. Δεν είναι μπάσκετ μεγάλης ομάδας αυτό.

Ο Ναν έβαλε το τελευταίο σουτ και κερδίσαμε αλλά είμαι πολύ ανήσυχος για το μπάσκετ που παίξαμε κυρίως στην τελευταία περίοδο. Είναι μια πολύ επικίνδυνη κατάσταση την οποία πρέπει να λύσουμε αυτή τη στιγμή γιατί το επίπεδό μας δεν δικαιολογεί μια τέτοια εμφάνιση.»

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber