Αγγελόπουλοι: «Ιδανικό ξεκίνημα στη σεζόν, στόχος το Final Four της Ευρωλίγκα»
Οι δηλώσεις των Αγγελόπουλων μετά τον τελικό του Σούπερ Καπ που διεξήχθη – χωρίς την παρουσία του Παναθηναϊκού Aktor – στη Ρόδο.
Αναλυτικά τα όσα είπαν στην ΕΡΤ:
Παναγιώτης Αγγελόπουλος: «Ενισχυμένη, πιο αθλητική η ομάδα, ήρθε κι άλλος ένας νέος παίκτης. Θα είναι καλύτερη από πέρυσι η ομάδα.
Γίνεται και πιο δύσκολη η Euroleague, γι’ αυτό κι έχουμε καλούς παίκτες. Το σημαντικό είναι να προκριθείς στα play-offs, ο στόχος είναι να πάμε στο Final-4»
Γιώργος Αγγελόπουλος: «Κάναμε ιδανικό ξεκίνημα, ελπίζουμε να συνεχίσουμε έτσι. Το πιο σημαντικό βήμα ήταν η συμφωνία για το ΣΕΦ.
Προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο για την ομάδα. Είναι στην ελίτ του ευρωπαϊκού μπάσκετ, μακάρι να κατακτήσει την κορυφή. Δεν υπάρχει εξτρά πίεση»
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔιάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο