Βέργης: «Εντυπωσιακό αυτό που συμβαίνει με τον μπασκετικό Παναθηναϊκό»
Ο δημοσιογράφος Βασίλης Βέργης, μέσα από τη στήλη του στη Live Sport, μεταφέρει τον παλμό της «πράσινης» καθημερινότητας, αναδεικνύοντας το κλίμα ενθουσιασμού που επικρατεί στον μπασκετικό Παναθηναϊκό, παρά τις πρόσφατες απώλειες τίτλων.

Αναλυτικά όσα αναφέρει: Είναι πραγματικά εντυπωσιακό αυτό που συμβαίνει με τον μπασκετικό Παναθηναϊκό. Κάποιος θα έλεγε ότι η απώλεια της Ευρωλίγκας και του πρωταθλήματος θα «ξενέρωνε» μερίδα των οπαδών του.
Συνέβη ακριβώς το αντίθετο, τα 15.000 εισιτήρια διαρκείας (όχι χαμηλού κόστους και αυτό είναι απόλυτα λογικό) τα οποία βγήκαν στην αγορά εξαντλήθηκαν σε χρόνο ρεκόρ. Χωρίς να περιμένουν τον Βαλαντσιούνας ή όποιο άλλο «5άρι» υψηλής κλάσης ήταν δεδομένο ότι θα έπαιρνε η ομάδα τους.
Ο κόσμος του Επτάστερου τιμάει με τη στάση του αυτό που βλέπει την τελευταία διετία. Έναν ιδιοκτήτη να «σπρώχνει» ασύλληπτα ποσά, να δημιουργεί το ωραιότερο κλειστό της Ευρώπης παρέχοντας καταπληκτικές συνθήκες στον θεατή – επισκέπτη – οπαδό, να φτιάχνει υπέροχες ομάδες με κατακτήσεις των κορυφαίων τίτλων και κυρίως να είναι… ασταμάτητος. Σα να ξεκίνησε χθες. Με δίψα λες και πρόκειται να διεκδικήσει την πρώτη και όχι την 8η Ευρωλίγκα.
Ο Παναθηναϊκός απέκτησε τον καταπληκτικό Τι Τζέι Σορτς που τρέλανε φέτος το ευρωπαϊκό μπάσκετ και τούτοι αντιμετωπίστηκε ως κάτι… φυσιολογικό. Απλούστατα επειδή ο Αμερικανός παικταράς προστέθηκε δίπλα στον Ναν, τον Σλούκα, τον Χουάντσο, τον Λεσόρ και τους άλλους που είχαν ανοίξει τον χορό. Και τώρα ο Παναθηναϊκός φέρνει στην Αθήνα και είναι έτοιμος να υπογράψει τον Γιόνας Βαλαντσιούνας. Αφήνοντας ξανά «κάγκελο» το ΝΒΑ.
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Ο Ιωαννίδης... ξύπνησε και έστειλε μήνυμα ενόψει νέας σεζόν
- «O Βαλαντσιούνας xρειάζεται και το Letter of Clearence, αλλιώς...»
- Βέργης: Αυτές τις μεταγραφές θέλει ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Ισπανικό δημοσίευμα για Ντάνστον, τι ισχύει
- Η Παρτίζαν αντιγράφει το μοντέλο Παναθηναϊκού – Το σχέδιο για παγκόσμιο brand