Μπασκόνια σε Ρογκαβόπουλο: «Δεν μπαίνουμε σε καμία διαπραγμάτευση»
Η υπόθεση του Νίκου Ρογκαβόπουλου συνεχίζει να απασχολεί έντονα το μεταγραφικό παζάρι του καλοκαιριού, με νέες εξελίξεις να έρχονται από την πλευρά της Μπασκόνια.

Ο Έλληνας φόργουορντ βρίσκεται στην Ελλάδα αυτές τις μέρες και μάλιστα συμμετείχε στο τουρνουά που διοργάνωσε ο Γιώργος Πρίντεζης στη Σύρο.
Όμως, το ενδιαφέρον πλέον στρέφεται στα όσα συμβαίνουν στο παρασκήνιο της σχέσης του με την ομάδα της Βιτόρια.
Σύμφωνα με το athletiko.gr, η ισπανική ομάδα φρόντισε να ξεκαθαρίσει τη θέση της απέναντι στον παίκτη, στέλνοντας σαφές μήνυμα ότι δεν έχει καμία πρόθεση να διαπραγματευτεί για τη μεταγραφή του.
Ουσιαστικά, καθιστά σαφές ότι όποια ομάδα επιθυμεί να τον αποκτήσει θα πρέπει να καταβάλει στο ακέραιο τη ρήτρα των 1,5 εκατομμυρίων ευρώ. Κανένα παζάρι, καμία διαπραγμάτευση, μόνο η ενεργοποίηση της ρήτρας.
Παράλληλα, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η Μπασκόνια δεν έχει εγκαταλείψει την ιδέα να διατηρήσει τον Ρογκαβόπουλο στο ρόστερ της και εξετάζει το ενδεχόμενο να του προτείνει νέο συμβόλαιο, δεδομένου ότι η τρέχουσα συμφωνία τους λήγει σε έναν χρόνο.
Με αυτή την κίνηση, θέλει να δείξει ότι τον υπολογίζει για το μέλλον και ενδεχομένως να τον “δέσει” πριν βγει στην αγορά ως ελεύθερος.
Από την πλευρά του, ο Ρογκαβόπουλος δείχνει αποφασισμένος και σίγουρος για τις δυνατότητές του.
Εάν δεν προκύψει κάτι που να ανταποκρίνεται στις φιλοδοξίες του από την ισπανική ομάδα, είναι έτοιμος να συνεχίσει για ακόμη μία σεζόν εκεί, με σκοπό να διατηρήσει πρωταγωνιστικό ρόλο και να διεκδικήσει τις ευκαιρίες του σε μια επόμενη μεταγραφή υπό καλύτερους όρους, ως ελεύθερος πλέον το καλοκαίρι του 2026.
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Ο Ιωαννίδης... ξύπνησε και έστειλε μήνυμα ενόψει νέας σεζόν
- «O Βαλαντσιούνας xρειάζεται και το Letter of Clearence, αλλιώς...»
- Βέργης: Αυτές τις μεταγραφές θέλει ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Ισπανικό δημοσίευμα για Ντάνστον, τι ισχύει
- Η Παρτίζαν αντιγράφει το μοντέλο Παναθηναϊκού – Το σχέδιο για παγκόσμιο brand