Όσμαν: «Ήταν μ@λ@κ!#ς... - Nτροπή αυτό που έκαναν στον Αταμάν»

Δείτε τι δήλωσε ο Τζέντι Όσμαν μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την Εφές.

Όσμαν: «Ήταν μ@λ@κ!#ς... - Nτροπή αυτό που έκαναν στον Αταμάν»

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Τζέντι Όσμαν μετά το Εφές-Παναθηναϊκός:

«Δεν ξέρω, μικρές λεπτομέρειες έκριναν το ματς. Κάναμε τα πάντα, παίξαμε καλά. Κάναμε λάθη, αλλά κυρίως παίζαμε καλά. Είχαμε την ευκαιρία να κερδίσουμε αλλά δεν πήγε όπως θέλαμε. Τώρα είναι 2-2 και είναι ώρα να παίξουμε μπροστά στο κοινό μας. Παλέψαμε όλη τη σεζόν για να έχουμε το πλεονέκτημα έδρας και θα το αξιοποίησουμε τώρα. Θα κερδίσουμε και θα πάμε στο Final-Four.

Ήταν κακό box-out στο τέλος, θα μπορούσα να κάνω καλύτερη δουλειά.

Δεν με νοιάζει να αποδοκιμάζουν εμένα, αλλά ήταν ντροπή αυτό που έκαναν στον Αταμάν, ο οποίος έχει κερδίσει δύο Euroleague για την ομάδα. Είναι άνθρωποι που δεν ξέρω, μπορούν να με αποδοκιμάσουν, μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν, δεν με νοιάζει. Αλλά ήταν ντροπή αυτό που κάνανε στον Αταμάν.

Είναι μεγάλη ιστορία (σ.σ για το τί φώναζαν στον Αταμάν), δεν θα το πω τι φώναζαν. Ήταν μ@λ@κ!#ς».

Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό

Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού

Συνδεθείτε στην ομάδα του Newspao.gr στο Viber