Παναθηναϊκός-Εφές: Στο Game 2 η Έλενα Κώνστα - «Ένα ξεμάτιασμα θέλουμε» (vid)
Η Έλενα Κώνστα παρακολούθησε από κοντά το Game 2 ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και την Εφές, αλλά η αγαπημένη της ομάδα δεν κατόρθωσε να πανηγυρίσει τη δεύτερη νίκη στη σειρά των Play-Offs.
Η πράσινη deejay απέδωσε τους λόγους της ήττας του Παναθηναϊκού στο… μάτι και υποσχέθηκε πως δεν θα ανεβάσει ξανά κάποια «ιστορία» από το γήπεδο!
Αναλυτικά:
«Όσες φορές έχω πάει στο γήπεδο δεν έχω ανεβάσει ποτέ τίποτα, γιατί φοβάμαι πολύ το μάτι και πάντα κερδίζουμε, και σήμερα…
Προφανώς δεν ξανά ανεβάζω ποτέ! Μας φάγατε…», έγραψε χαρακτηριστικά στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
«Φοβάμαι το μάτι. Έχω άδικο… Δεν θα ξανανεβάσω ποτέ τίποτα. Το στομάχι μου με έχει πιάσει. Τι αγώνας ήταν αυτός… Δεν πειράζει.
Ένα ξεμάτιασμα θέλουμε, κατά τα άλλα όλα καλά», είπε σε story.
Δείτε παρακάτω:
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Πάει για ψηλό επιπέδου Λεσόρ στη νέα εποχή
- Ψάχνει ηχηρό όνομα: Παίρνει γκαρντ από το πάνω ράφι ο Παναθηναϊκός
- Το δεκαήμερο του Μπογκντάνοβιτς και το μεγάλο «χαρτί» Ομπράντοβιτς
- «Ο Ομπράντοβιτς αποφάσισε να είναι στους πάγκους - Ζήτημα ημερών η συνάντηση με Παναθηναϊκό»
- Conference: Ο Παναθηναϊκός μαθαίνει αντίπαλο - Τα υπογκρούπ και η κλήρωση