Έλενα Κώνστα μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου: «Όλα σύμφωνα με το σχέδιο» (pics)
Η Έλενα Κώνστα πανηγύρισε με το δικό της τρόπο την κατάκτηση του 21ου Κυπέλλου Ελλάδας από τον Παναθηναϊκό.
Η δημοφιλής deejay παίζει απόψε σε γνωστό nightclub στην άλλη πλευρά της Κρήτης, στα Χανιά.
Το απόγευμα της Κυριακής (16/2) εκείνη ανέβασε ένα στόρι από το Παλιό Λιμάνι και έγραψε: «Μετά τον τελικό (σ.σ με ένα τριφύλλι) σας περιμένω».
Μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Ολυμπιακού ανέβασε την ανάρτηση της «πράσινης» ΚΑΕ για το Κύπελλο Ελλάδας και συμπλήρωσε: «Όλα σύμφωνα με το σχέδιο».
Δείτε παρακάτω:
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Πάει για ψηλό επιπέδου Λεσόρ στη νέα εποχή
- Ψάχνει ηχηρό όνομα: Παίρνει γκαρντ από το πάνω ράφι ο Παναθηναϊκός
- Το δεκαήμερο του Μπογκντάνοβιτς και το μεγάλο «χαρτί» Ομπράντοβιτς
- «Ο Ομπράντοβιτς αποφάσισε να είναι στους πάγκους - Ζήτημα ημερών η συνάντηση με Παναθηναϊκό»
- Conference: Ο Παναθηναϊκός μαθαίνει αντίπαλο - Τα υπογκρούπ και η κλήρωση

