Σερέλης: «Αυτό ήταν το μεγάλο λάθος» - Οι δηλώσεις στη συν. Τύπου
Δείτε τι δήλωσε ο Χρήστος Σερέλης στη συνέντευξη Τύπου, μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την Ζαλγκίρις.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Χρήστος Σερέλης μετά το Ζαλγκίρις-Παναθηναϊκός:
«Νομίζω ότι χάσαμε το παιχνίδι σήμερα γιατί ήμασταν τραγικοί στο πρώτο ημίχρονο αμυντικά. Χάσαμε πολλά αμυντικά ριμπάουντ και δεν πήγαμε στις επαφές. Επιτρέψαμε στη Ζαλγκίρις πολλά ελεύθερα σουτ και με κακούς σουτέρ και ήταν δύσκολο να επιστρέψουμε από σχεδόν 15 πόντους.
Στο τρίτο δεκάλεπτο παίξαμε καλύτερα στην άμυνα, αλλάξαμε το παιχνίδι αλλά δυστυχώς θέλαμε να πάρουμε το παιχνίδι από την επίθεση κι αυτό ήταν λάθος. Και τελικά χάσαμε. Συγχαρητήρια στη Ζαλγκίρις. Εμείς συνεχίζουμε».
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο