Αταμάν: Δηλώσεις με «μηνύματα» μετά το Μπολόνια-ΠΑΟ
Δείτε τι δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με την Βίρτους Μπολόνια.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν μετά το Μπολόνια-Παναθηναϊκός:
«Είναι μια υπέροχη νίκη γιατί και οι δύο ομάδες πάλεψαν πολύ. Η ατμόσφαιρα και ο αντίπαλος ήταν εξαιρετική. Μπορούσαμε να πάρουμε διαφορές αλλά δεν τα καταφέραμε, όμως είχαμε σωστές επιλογές, πήραμε τα ριμπάουντ και πήραμε τη νίκη. Παίξαμε καλύτερα κι έξυπνα στα τελευταία λεπτά και πήραμε τη διαφορά.
Δε με ενδιαφέρει το ροτέισον αλλά όποιος είναι καλός στο παιχνίδι. Δεν κάνω αλλαγές για το ροτέισον. Ο καλύτερος θα παίξει και ορισμένες φορές θα παίξω με 10 ή 6 παίκτες ανάλογα με την απόδοση των παικτών στο ματς.
Ήταν δύσκολες νίκες και οι δύο (Μακάμπι, Μπολόνια) και αυτή η νίκη θα είναι σίγουρα πολύ σημαντική».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔιάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο