Αταμάν: Οι δηλώσεις μετα το Ερυθρός Αστέρας-Παναθηναϊκός 77-81
Διαβάστε τι δήλωσε ο Εργκίν Αταμάν, μετά το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον Ερυθρό Αστέρα για την Ευρωλίγκα.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Εργκίν Αταμάν μετά το Ερυθρός Αστέρας–Παναθηναϊκός:
«Κάναμε φανταστική δουλειά εδώ απόψε. Ειδικά σε μία τόσο καυτή ατμόσφαιρα κι όταν χάνεις με 14 πόντους. Γυρίσαμε με την καλή μας άμυνα στο δεύτερο μέρος.
Να πω ότι ο Σλούκας διαχειρίστηκε πολύ καλά την κατάσταση στην επίθεση με τον Μπράουν. Ο Ναν απόψε δεν ήταν στην βραδιά του αλλά καταφέραμε και διαχειριστήκαμε καλά τα πράγματα στην επίθεση.
Παίξαμε εξαιρετική άμυνα. Ο Ερυθρός σούταρε με 50% στα τρίποντα, ήταν πολύ καλό στατιστικό, αλλά εμείς παίξαμε έξυπνα στο τέλος και πήραμε μία μεγάλη νίκη. Συγχαρητήρια στους παίκτες μου, έδειξαν χαρακτήρα εδώ σε αυτή την ατμόσφαιρα».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔιάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Πού «χτυπάει» ο Παναθηναϊκός: Οι επόμενες κινήσεις μετά τους Φαλ και Μπαντιό
- Παναθηναϊκός: Γνωρίζει για... Φαν Ντρόγκελεν ο Ντε Φράι
- «Θα πάρει τρία χαφ ο Παναθηναϊκός, πιθανή μία αποχώρηση»
- «Mεταγραφικό ντέρμπι Παναθηναϊκού και ΑΕΚ για χαφ αξίας 14 εκατ. ευρώ»
- «Ο Όσμαν παραμένει οριστικά στον Παναθηναϊκό - Η γνώμη του Ομπράντοβιτς»