Απολογήθηκε στον Παναθηναϊκό η Μονακό λόγω... Ρεάλ (vid)
Η Μονακό ζήτησε… συγγνώμη στον Παναθηναϊκό για την ήττα της στο φιλικό με τη Ρεάλ Μαδρίτης.
Ο Παναθηναϊκός και η Μονακό των τεσσάρων πρώην πράσινων (Καλάθης, Τζέιμς, Ντιαλό, Παπαγιάννης) έχουν αναπτύξει μια «φιλική» σχέση από τα πλέι οφ της Ευρωλίγκα.
Οι Μονεγάσκοι αποκλείστηκαν στο «Πριγκιπάτο» από τη Φενερμπαχτσέ στο Game 5 με αποτέλεσμα να υποστηρίξουν το Τριφύλλι στον ημιτελικό με τους Τούρκους.
Έκτοτε, διατήρησαν μια συχνή αλληλεπίδραση με τους Πρωταθλητές Ευρώπης.
Με αφορμή μια δήλωση του Μούσα πως η Ρεάλ είναι ανώτερη από τον Παναθηναϊκό, η γαλλική ομάδα απολογήθηκε στους «πράσινους» που δεν κατάφερε να νικήσει τη «Βασίλισσα» σε φιλικό παιχνίδι στη φετινή pre-season.
Δείτε παρακάτω:
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleSorry we couldn’t do it tonight, Panathinaikos 😢
We’ll get them next time… https://t.co/kc7V7Jpv7V pic.twitter.com/SRgCS8s2I9
— AS Monaco Basket EN (@asmonaco_en) September 11, 2024
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Φαλ... σκιάχτρο στη ρακέτα - Ο επόμενος για το 5 - Τι μπορεί να δώσει ο Λάιλς»
- Παναθηναϊκός: Πώς έφτασε στο οριστικό deal για τον Μπαντιό
- Παναθηναϊκός, μπάτζετ: Τα χρήματα που έχει ξοδέψει ήδη για μεταγρφαφές
- Παναθηναϊκός: Ταλαιπωρία για Πελίστρι - Η Ομοσπονδία ακύρωσε την πτήση τσάρτερ!
- «Προφορική δέσμευση Παναθηναϊκού-Μπόνγκα, τι περιμένει ο παίκτης»