Μπόγρης: «Δεν έχω παράπονο! - Πέρασα από τα καλύτερά μου χρόνια στον Παναθηναϊκό» (vid)
Ο Γιώργος Μπόγρης επισκέφθηκε «πράσινο» εστιατόριο και δεν απέφυγε τις ερωτήσεις από τους ανθρώπους του μαγαζιού.
Ο πρώην σέντερ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού κάνει «ΠΑΪΔΙΑ TOUR» σε συνεργασία με τους Betarades.
Στο πρώτο επεισόδιο εκείνος επισκέφθηκε γνωστό στέκι με… Παναθηναϊκούς και αναφέρθηκε στα χρόνια του στην ομάδα.
«Χορτοπιτάκια με πράσινο, για εμάς τους Παναθηναϊκούς», είπε ο σερβιτόρος για να φτιάξει το κλίμα.
«Το μαγαζί είναι πράσινο όπως κατάλαβες… Μεγάλε Σλούκι. Τι τους έφτιαξες. Σλούκι ακούς, έλα να φας χορτοπιτάκι.», είπε αστειευόμενος ο Μπόγρης.
Στη συνέχεια ήρθε και ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού για να πει ο παλαίμαχος καλαθοσφαιριστής: «Και εσύ Παναθηναϊκός; Πω… Πρέπει να είμαι ο μόνος που με αγαπάνε όλοι. Πέρασα από τα καλύτερα χρόνια στον Παναθηναϊκό. Κανένα παράπονο. Με Διαμαντίδη, Σπανούλη, Ομπράντοβιτς, Σάρας, Νίκολας…».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔείτε παρακάτω:
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ