Επί Παύλου και Θανάση Γιαννακόπουλου η ομάδα παρά την πλειάδα αστεριών που είχε, παρά τους τίτλους που έπαιρνε, δεν έβριθε από στελέχη, ούτε από γνώσεις μάρκετινγκ, άλλωστε οι Πατριάρχες συνήθιζαν να λένε ότι το τριφύλλι το είχαν στην καρδιά κι όχι στην τσέπη.
Πολύ συγκινητικό αλλά πλέον ο αθλητισμός έχει γίνει μπίζνα κι επιβάλλεται να ακολουθείς το πνεύμα της εποχής για να βγάζεις κέρδος και να ενισχύσεις περισσότερο το brand σου. Ο Επτάστερος εδώ και μερικούς μήνες είναι στα καλύτερά του.
Τα 11.200 εισιτήρια διαρκείας που μοίρασε για τη νέα σεζόν σε λιγότερο από 24 ώρες είναι ρεκόρ που δεν ξέρουμε αν ποτέ καταρριφθεί.
Ίσως μόνο από τον κόσμο του τριφυλλιού που έχει κάθε λόγο να είναι ενθουσιασμένος γιατί βλέπει τι έπεται με το ανακαινισμένο ΟΑΚΑ.
Επίσης η παρουσία Σλούκα, Ναν δημιουργεί νέα δυναμική εσόδων – η ομάδα θα πουλήσει περισσότερες φανέλες με το όνομά τους, θα πάρει πιο πολλά χρήματα προσεχώς από συμμετοχές σε καλοκαιρινά τουρνουά, θα μπορεί να επαναδιαπραγματευτεί τα τηλεοπτικά της, τις διαφημίσεις γύρω από το παρκέ κτλ.
Είναι ωραίο να το λες ότι προσδοκάς μεγαλύτερα κέρδη κι εύκολο να συμβεί πλέον – κυρίως γιατί τα έσοδα των μεγάλων ομάδων από χορηγούς κάθε άλλο παρά έχουν χτυπήσει ταβάνι και πρακτικά μπορούν να ανεβούν κι άλλο.
Η παραχώρηση του ΟΑΚΑ εκτοξεύει την ομάδα, δείτε τους χορηγούς πως κάνουν ουρά, πόσα αιτήματα υπάρχουν για τις σουίτες, πάντα υπό την σκέπη του brand που πουλάει περισσότερο από κάθε άλλο στον ελληνικό αθλητισμό.