Παναθηναϊκός: Στο ΟΑΚΑ η Τζούλια Νόβα για το Game 5: «Θα πάθω καρδιά» (vid)
Η εντυπωσιακή Τζούλια Νόβα παρευρέθηκε στο ΟΑΚΑ για τον πέμπτο τελικό ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό.
Η πρώην παρουσιάστρια του «Τροχού της Τύχης» δεν έχασε την ευκαιρία να δει από κοντά το σπουδαιότερο ντέρμπι του ελληνικού πρωταθλήματος για τη φετινή χρονιά.
Με διαδοχικές αναρτήσεις στο Instagram εκείνη έβγαλε σέλφι και μετέφερε κλίμα του ΟΑΚΑ, ενώ εξέφρασε και την αγωνία της για το τελικό αποτέλεσμα. «Θα πάθω καρδιά», ήταν το σχόλιό της, όταν το παιχνίδι ήταν στην κόψη του ξυραφιού.
Το γνωστό μοντέλο ζει όμορφες στιγμές στο πλευρό του αγαπημένου της Μιχάλη Βιτζηλαίο.
«Δεν υπάρχει ωραιότερο συναίσθημα από το να βρίσκεσαι στην αγκαλιά που αγαπάς», έγραψε σε πρόσφατη ανάρτηση.
Δείτε παρακάτω:
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔιάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, ο νο1 στόχος - Τύπου Λάιλς ή Γιαμπουσέλε για το «5»
- Ασταμάτητος Κοτσόλης στον Παναθηναϊκό!
- Παναθηναϊκός: Στην Ολλανδία ο Ντέσερς - Το πλάνο επιστροφής του
- «Για αυτή την ομάδα είναι φαβορί ο Αταμάν»
- Πανέτοιμος να παίξει ο Ράστοντερ - Πότε θα τον δούμε με τη φανέλα του Παναθηναϊκού