Βούισιτς: «Ο Παναθηναϊκός μετά το 0-1 άσκησε πίεση σε διαιτητές, οπαδούς και Ευρωλίγκα»
Απίστευτες δηλώσεις από τον πρώην παίκτη του Ολυμπιακού και νυν στέλεχος της Μακάμπι, Νίκολα Βούισιτς.
Ο Νίκολα Βούισιτς σε δηλώσεις του στο Basketnews άσκησε κριτική στην Ευρωλίγκα για το πως διαχειρίστηκε την πίεση που άσκησε ο Παναθηναϊκός μετά την ήττα στο Game 1 των play-off στο ΟΑΚΑ.
Αναλυτικά όσα είπε:
Πήγαμε και τους κερδίσαμε εκεί (σ.σ ΟΑΚΑ), και μετά άρχισαν αν ασκούν πίεση παντού, στους διαιτητές, στους οπαδούς, στην Ευρωλίγκα. Στην συνέχεια η Ευρωλίγκα… μπερδεύτηκε και όρισε τους ίδιους διαιτητές σε τέσσερα συνεχόμενα παιχνίδια.
Δείτε παρακάτω:

Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Η αντίδραση του Κέντρικ Ναν στην άφιξη του Ομπράντοβιτς (vid)
- Μεταγραφικό ΝΤΟΥ, νέες ανακοινώσεις - Οι επόμενες κινήσεις μετά τον Ομπράντοβιτς
- Παναθηναϊκός: «Ο Αλαφούζος θέλει να κάνει το ''μπαμ'' στη μεταγραφή του σέντερ φορ» (vid)
- Παναθηναϊκός: «Λύγισε» ο Μιχάλης Γεωργαντής σε ερώτηση για τον Παύλο Γιαννακόπουλο (vid)
- «Ο Μάτοβιτς δεν θα είναι στον Παναθηναϊκό»: Τα δεδομένα για τους συνεργάτες του Ομπράντοβιτς