Παπαγιάννης για το αν θα υποστηρίξει τον Παναθηναϊκό στον τελικό: «Αυτό είναι προσωπικό»
Ο Γιώργος Παπαγιάννης μίλησε για τον ημιτελικό της Φενέρ με τον Παναθηναϊκό και έκανε τις προβλέψεις του για τον τελικό.
Αναλυτικά όσα είπε στο sportal:
Πως είναι η επομένη ενός χαμένου ημιτελικού;
«Ότι χειρότερο. Είναι πολύ άσχημο το συναίσθημα».
Τι έκανε καλά ο Παναθηναϊκός στον ημιτελικό;
«Ξεκίνησε καλύτερα το ματς. Εμείς έπρεπε να κυνηγήσουμε για να καλύψουμε τη διαφορά των πόντων. Επιστρέψαμε δύο φορές στο παιχνίδι αλλά δεν τα καταφέραμε».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΓια την πρόβλεψή του για τον τελικό;
«Είναι και οι δύο καλές ομάδες. Ο καλύτερος ας κερδίσει».
Για το αν θα υποστηρίξει τον Παναθηναϊκό:
«Αυτό είναι προσωπικό»
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ