Αταμάν: «Κάτι θα αλλάξουμε στο Final Four και στον τελικό θα πάρουμε τον τίτλο»
Διαβάστε παρακάτω όσα είπε ο Εργκίν Αταμάν στην συνέντευξη Τύπου.
Αναλυτικά
«Μετά την πρώτη περίοδο ελέγξαμε το παιχνίδι και παίξαμε πολύ καλή άμυνα. Ειδικά στο πρώτο ημίχρονο στην επίθεση κυκλοφορήσαμε πολύ καλά την μπάλα, αλλά χάσαμε κάποια ελεύθερα σουτ. Μετά έπαιξαν πιο επιθετική άμυνα. Στο δεύτερο ημίχρονο η Μπασκόνια άλλαξε την πεντάδα της και ξεκίνησε να παίζει δίχως φόργουορντ, χωρίς τον Μαρίνκοβιτς και έκανε αλλαγές στην άμυνα. Στην επίθεση βρήκε κάποια πολύ δύσκολα σουτ, θαύματα, σαν αυτά του Ντίεζ και του Μονέκε, που τους έβαλαν πάλι στο παιχνίδι. Και στο τέλος έβαλαν το καλάθι που τους έδωσε τη νίκη».
Για τις διαφορές που έχασε ο Παναθηναϊκός: «Αυτό είναι το μπάσκετ. Κάποιες φορές μπορεί να γυρίσεις από 20 πόντους, όπως έγινε στο Μονακό, και κάποιες να είσαι πάνω και με κάποια σουτ-θαύματα να χάσεις το παιχνίδι. Κάναμε λάθη και είχαμε την ευκαιρία, όπως στο αντιαθλητικό του Σλούκα και έτσι χάσαμε το παιχνίδι».
Για το τι θα άλλαζε στην τελευταία φάση: «Κάτι θα αλλάξουμε στο Final Four και στον τελικό θα πάρουμε τον τίτλο».
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔιάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Χτυπάει» παντού ο Παναθηναϊκός: Μετά τον Φαλ, πιθανή νέα μεταγραφή εντός της εβδομάδας
- Μεγάλη πρόταση του ΠΑΟΚ σε Τολιόπουλο - Πώς «απαντά» ο Παναθηναϊκός
- Παναθηναϊκός: Το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς στον Φαλ
- Παναθηναϊκός: Η εικόνα για Χεζόνια, Μίσιτς και Μπογκντάνοβιτς
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, Λάιλς και το οικονομικό πακέτο