Αταμάν: «Η 1η περίοδος ήταν πολύ... περίεργη για εμένα» - Οι δηλώσεις στην συν. Τύπου
Διαβάστε παρακάτω όσα είπε ο Εργκίν Αταμάν στην συνέντευξη τύπου.
Αναλυτικά
«Ξεκινήσαμε το παιχνίδι με πολλά λάθη. Μετά τα λάθη δώσαμε στη Φενέρμπαχτσε εύκολους πόντους στον αιφνιδιασμό και ελεύθερα σουτ με τον Γκούντουριτς και τον Ουίλμπεκιν. Η 1η περίοδος ήταν πολύ… περίεργη για εμένα, γιατί δεν δείξαμε χαρακτήρα. Ήμασταν φοβισμένοι να παίξουμε το παιχνίδι μας.
Φυσικά, όταν βρεθήκαμε στο -20 προσπαθήσαμε να επιστρέψουμε και να αλλάξουμε το ματς. Ειδικά στην 4η περίοδο παίξαμε σωστά και παλέψαμε. Όμως, ήταν δύσκολο να αλλάξουμε την εικόνα του αγώνα απέναντι στη Φενέρμπαχτσε, τους δώσαμε ένα πολύ μεγάλο προβάδισμα στο 1ο δεκάλεπτο».
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Φαλ... σκιάχτρο στη ρακέτα - Ο επόμενος για το 5 - Τι μπορεί να δώσει ο Λάιλς»
- Παναθηναϊκός: Πώς έφτασε στο οριστικό deal για τον Μπαντιό
- Παναθηναϊκός, μπάτζετ: Τα χρήματα που έχει ξοδέψει ήδη για μεταγρφαφές
- Παναθηναϊκός: Ταλαιπωρία για Πελίστρι - Η Ομοσπονδία ακύρωσε την πτήση τσάρτερ!
- «Προφορική δέσμευση Παναθηναϊκού-Μπόνγκα, τι περιμένει ο παίκτης»