Βεζένκοφ: «Μας «πόνεσε» ο Παναθηναϊκός, αλλά πεισμώσαμε»
Ο Σάσα Βεζένκοφ υποστήριξε πως η ήττα από τον Παναθηναϊκό… πείσμωσε τον Ολυμπιακό και στάθηκε στο δύσκολο πρόγραμμα της ομάδας του Γιώργου Μπαρτζώκα.
Αναλυτικά όσα τόνισε μετά την νίκη επί της Λάρισας, μιλώντας στην κάμερα της ΕΡΤ
Για την αντίδραση του Ολυμπιακού μετά την ήττα από τον Παναθηναϊκό: «Όλοι περιμένουμε αυτά τα ντέρμπι πώς και πώς. Όταν χάνεις στην έδρα σου στεναχωρείς τον κόσμο. Στεναχωρηθήκαμε, μιλήσαμε, πεισμώσαμε. Παίξαμε καλό μπάσκετ, πήραμε τα αποτελέσματα που θέλαμε. Είναι ακόμα Δεκέμβρης. Ναι, ήταν μια ήττα που πόνεσε, αλλά έχουμε πολλά παιχνίδια μπροστά μας. Θα γινόμαστε καλύτεροι και θα δουλεύουμε πιο σκληρά».
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ