Οκάρο Γουάιτ: «Δεν έχουμε δικαιολογία για τη Μόσχα, πολύ καλή ομάδα το Λαύριο»
Ο Οκάρο Ουάιτ μίλησε για το επερχόμενο παιχνίδι του Παναθηναϊκού με το Λαύριο αλλά και για την ήττα από την ΤΣΣΚΑ Μόσχας.
Αναλυτικά τα όσα έγραψε στο blog του στην ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ:
«Μετά από δύο πολύ καλά παιχνίδια απέναντι σε Ολυμπιακό και Ζενίτ, όπου πήραμε ισάριθμες νίκες, ακολούθησε ο αγώνας με την ΤΣΣΚΑ στη Μόσχα. Απέναντι σε μια έμπειρη και ιδιαίτερα ποιοτική ομάδα δεν είχαμε την απαιτούμενη ενέργεια προκειμένου να είμαστε ανταγωνιστικοί.
Παρουσιαστήκαμε πολύ χαλαροί και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για αυτό. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι 100% για να παίξουμε απέναντι σε οποιαδήποτε ομάδα. Ειδικά κόντρα σε ομάδες όπως είναι η ΤΣΣΚΑ δεν έχεις δικαίωμα να χαλαρώνεις ούτε δευτερόλεπτο γιατί θα σε τιμωρήσουν, όπως κι έγινε.
Είμαστε υποχρεωμένοι να κοιτάξουμε μπροστά. Για εμάς ακολουθεί ο αγώνας του πρωταθλήματος απέναντι στο Λαύριο. Γνωρίζω πως πέρσι έφτασαν ως τους τελικούς του πρωταθλήματος και ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί.
Θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε το ματς με την δέουσα σοβαρότητα καθώς το Λαύριο είναι και φέτος μια πολύ καλή ομάδα. Να μπούμε με συγκέντρωση από την αρχή και να δείξουμε πως η εμφάνιση στη Μόσχα ήταν μια κακή παρένθεση. Αφού περάσει το ματς της Τρίτης θα ασχοληθούμε και με την Άλμπα.
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΤα ξαναλέμε σύντομα».
Διάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- «Παίκτης του Παναθηναϊκού ο Μπάντιο»
- Fanatik: Πληρώνει buy out και ανακοινώνει Όσμαν η Εφές
- Παναθηναϊκός: Οριστικό deal για Ραστόντερ - Τα ποσά της συμφωνίας
- Παναθηναϊκός: Γκαρντ σε Ευρώπη και ΝΒΑ - Ο οδικός χάρτης των επόμενων μεταγραφών
- Παναθηναϊκός: Το όνομα από τη Φλαμένγκο και η απόφαση για τα χαφ