Χεζόνια για το μέλλον του: «Τότε θα αποφασίσω...» (vid)
Ο Μάριο Χεζόνια, λίγο μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό, απάντησε σε ερώτηση σχετικά με το μέλλον του.
Ο Κροάτης σούπερ σταρ, μίλησε στο OPEN μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου, και σε ερώτηση για το αν θέλει να παραμείνει στο τριφύλλι και του χρόνου, απάντησε με… γρίφους, κάτι που κάνει πρώτη φορά.
Αν και άλλες φορές εκφράζει χωρίς περιστροφές την επιθυμία του να παραμείνει στους πράσινους, αυτή τη φορά ανέφερε:
«Ηρθα από το ΝΒΑ στον Παναθηναϊκό. Οταν ήρθα πήρα την απόφαση να μείνω εδώ, για πολύ καιρό, ωστόσο είμαι επαγγελματίας. Πρέπει να είμαι ευγενικός και με τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού, αλλά και με όποια ομάδα από το ΝΒΑ εκφράσει ενδιαφέρον. Θα πάρω τις αποφάσεις μου το επόμενο διάστημα».
Στην συνέχεια πάντως τόνισε ότι θα ήθελε να πανηγυρίσει κάποιο τρόπαιο μαζί με τους οπαδούς του Εξάστερου.
Δείτε όσα δήλωσε:
Δες ευκολότερα έγκυρες ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
Πρόσθεσε το Newspao.gr ως προτιμώμενη πηγή στο GoogleΔιάβασε όλα τα νέα για το μπάσκετ του Παναθηναϊκού
Ειδήσεις για τον Παναθηναϊκό
- Παναθηναϊκός: Μπόνγκα, ο νο1 στόχος - Τύπου Λάιλς ή Γιαμπουσέλε για το «5»
- Ασταμάτητος Κοτσόλης στον Παναθηναϊκό!
- Παναθηναϊκός: Στην Ολλανδία ο Ντέσερς - Το πλάνο επιστροφής του
- «Για αυτή την ομάδα είναι φαβορί ο Αταμάν»
- Πανέτοιμος να παίξει ο Ράστοντερ - Πότε θα τον δούμε με τη φανέλα του Παναθηναϊκού